Waarom worden manen met autisme altijd af ge wezen

ik ben David ben 23 heb autisme en wort altijd af ge wezen vraag mij af waarom dames Julie mening

Hi,
Allereerst hoop ik dat je geen ‘trol’ bent. Ik vind het naar voor je dat je geen geluk in de liefde ervaart. Wij kunnen geen antwoord geven op de vraag waarom jij wordt afgewezen. Er zijn veel stichtingen die handvaten bieden aan mensen met autisme. Heb je hier ooit naar gekeken, eventueel met je ouders/verzorgers etc.? Bijvoorbeeld: Yes We Can Clinics biedt systeemtherapie aan, maar er zijn ook andere mogelijkheden. Zij bieden je zelfvertrouwen waardoor je rooskleuriger naar situaties kunt kijken. Je kunt hier ook je onzekerheden bespreken, zoals: waarom word ik afgewezen door meiden. Ook kan een maatschappelijke medewerker je verder helpen. Vaak kun je voor een maatschappelijke medewerker vragen via de gemeente. Ik adviseer je wel om jezelf door iemand te laten ondersteunen bij het indienen van je hulpvraag.

ze zijn raar

met vriendelijke groet,
BasketbalMam420

Mensen met autisme zijn niet raar. Volgens mij hebben mensen met autisme net iets meer moeite op sociaal vlak en mensen zijn sociale wezens.
Dit is niet op bronnen gebaseerd, meer op eigen ervaring.

@david23, er komt vast wel een vrouw (of man) op jouw pad die zich daar niks van aantrekt en jou leuk vindt om wie jij bent!

1 like

Mooi gesproken

Mijn vriend is autistisch en ik ben enorm blij met hem, zijn autisme zie ik ook niet als afknapper of minpunt o.i.d.
Het is jammer dat mensen vaak al een bepaald beeld hebben bij autisme gebaseerd op een stereotype. Iedereen met autisme is anders. Je vindt vast wel iemand die leuk is en bij je past.