Waarom word ik nou nooit eens verliefd?!

Ik word nooit verliefd en dat is shit.
Wie heeft het nog meer?
Echt zooo irritant, zo’n perfecte jongen is verliefd op mij en ik vind hem ook echt heel leuk.
Maar verliefd ben ik niet…
Want dat word ik nooit…
Echt zooo verschrikkelijk irritant.
Ik wil vlinders in mn buik!
Ik kan wel met die jongen nemen, maar als ik niet verliefd ben dan sta ik er ook niet echt achter.
Wie heeft er nog meer last van ‘het maar niet verliefd worden ookal vind je hem nog zo leuk’?

ja dat ken ik wel…
meestal gebeurd dit ook niet zomaar, het moet ‘opbloeien’

ja ik! echt heeel irritant, maar dan vind ik hem vaak achteraf (wanneer hij mij niet meer leuk vindt) toch wel leuk.
frustrerend.

Zie mijn topic: Hmpf. :’)
Ik wil die jongen leuk vinden, maar nu hij mij leuk vindt is het opeens wat minder :’) Nja, lees het verhaal maar.

Misschien ben je het wel alleen weet je niet hoe het voelt??

Ja dat heb ik dus ook. Heel vervelend.

De laatste tijd vind ik ook haast nooit iemand leuk, das ook heel vervelend.

Misschien willen we te graag ofzo.

juist, dat had ik ook.
ik vond vorig jaar zo’n jongen leuk, en toen was ik met hem en een vriend en vriendin naar de stad geweest en toen begon hij mij ook leuk te vinden maar ik hem toen steeeds minder.
maarja offtopic.
ontopic;
het moet indd opbloeien.

Precies. Een paar dagen geleden had ik er alles voor gedaan als hij me een lief smsje zou sturen ofzo. En nu doet ie dat, vind ik het opeens veel minder leuk.
Maar ik wil ook zo graag (om even te reageren op ‘misschien willen we te graag’) een vriendje :’). Zo’n perfecte, leuke. Ik wil hem namelijk wel leuk vinden, en er is ook geen reden om dat niet te doen.

Nou… ik ben zeg maar wel vaker verliefd geweest dus ik weet wel hoe het voelt, alleen het afgelopen jaar word ik het niet!
En even op de rest over dat opbloeien, ik heb het geprobeerd te laten bloeien maar t werkt niet! :bored:

wanneer je het gaat forceren werkt het niet.

gewoon wachten tot je écht verliefd bent.

Ik ben twee keer verliefd geweest, met de eerste heb ik verkering gehad, en de tweede ging helemaal mis, en ik was/ben er kapot van.

Ik ben zoo ontzettend jaloers op jou :frowning_face:
Elke x wordt ik verliefd maar tegen de tijd dat hij mij ziet staan,
heeft ie 1 van mijn zussen of vriendinnen leren kennen die hij dan leuk vindt,
en is ie mij alweer vergeten.
Ik word er gek van en superonzeker!

Maar helaas kan ik niet timen wanneer ik verliefd word en op wie :frowning_face:

ontopic: komt vanzelf wel, bij een jongen waarbij je je echt goed voelt

Omdat je bindingsangst hebt of om dat je te perfectionistisch bent misschien …

Ik ben nog nooit verliefd geweest

ik heb precies hetzelfde. Maar het is raar want het gaat om een jongen die ik vroeger echt heeeel leuk vond. Maar nu, een paar jaar later,is hij alleen maar knapper geworden en hij is ook heel lief.we hebben ook een paar keer gezoend maar ik word gewoon niet verliefd…Terwijl hij echt perfect is…

ik had altijd precies hetzelfde als boekenplank (geniale naam overigens)
maar nu heb ik een vriendje en hij is de eerste waar ik echt helemaal gek op ben hihi

Ik heb echt precies hetzelfde!
Als ik bijna iets met een jongen heb, haak ik weer af omdat ik denk dat ik te weinig voel.
misschien is het bindingsangst, maar ik wacht gewoon af…

je bent nog jong er komt vanzelf wel iemand op je pad die je vlinders gaat geven!

ik ben tevaak verliefd…