waarom word ik altijd geslagen?

waarom word ik gepest waarom al facking 10 jaar lang(ben nu 15 jaar)waarom word ik altijd in elkaargeslagen waarom bevooroodelen mensen waarom kijken mensen niet eerst hoe ik ben voor ze me slaan waarom zien ze niet dat ik huil vanbinnen maar niks laat merken van buiten.

mensen moeten weten wat ze kapot maken ze maken, me veel meer kapot dan ze denken. het bewijs: een snee op mijn kuit van 20 cm lang en armen vol littekens en krassen
ik misschien kan ik maar beter uit dit klote leven stappen

Je hebt nu wel genoeg topics aangemaakt he

Huh is dit dan niet waar ?

Ja misschien wel maar ze heeft 7 berichten en 3 eigen topics

jawel dit is de keiharde waarheid van mijn leven een meisje wat zo gelukkig lijkt voor haar ouders maar doodsbang is voor de wereld een meisje dat best wel wanhopig op zoek is naar haar eind of een andere uitweg dit is mijn leven

Hoe oud ben je?

Maak er een einde aan of zeik niet zo.

Ik heb het net al in een ander topic van je geschreven, ik geloof hier namelijk geen snars van. In alledrie je topics vertel je wat anders.

Vertel dit tegen een vertrouwenspersoon zou ik zeggen. Of tegen je mentor (:

O,
Als dit wel waar is dan is het ontzettend erg en zal ik hulp vragen aan je ouders/ verzorgers. En sowieso, geen eind aan je leven maken. Live your life! Heb schijt en leef uit naar de toekomst en maak er je eigen feest van! Schrijf in een boekje je toekomstplannen op en maak ze waar, ontmoet nieuwe mensen die het waard zijn.

dit is mijn leven mijn vriend weet van niks ik ben 15 jaar

Als iemand trollt moet degene wel goed trollen en 1 verhaal bedoe ken niet 3 maar ik ekn je niet dus ik zeg niet of het wel of niet waar is

Dat staat er toch in . ;p

De waarheid

Oh haha ik denk dat ik daar even over heen heb gelezen ofzo.

Moet je dan als eerste stap niet tegen je vriend en anderen mensen van wie je houd zeggen hoe je je voelt?

Ik heb echt geen woord begrepen van wat je zegt.

Maar wat wil je nu dat we doen? Sorry maar dat kan je zelf toch ook bedenken? En waarom je gepest wordt? Ehm misschien omdat je dom en lelijk bent? :’)
Wat is dat nou voor vraag? Ja sorry ik vind het heel erg voor je dat je je zo voelt, maar ik vind dit een beetje een raar topic, net als die andere topics van je.
Denk trouwens dat je niet echt uit het leven wil stappen, volgens mij heeft iedereen op die leeftijd wel eens een down momentje, je gaat je snel beter voelen, vooral als je je verhaal aan iemand vertelt, bijvoorbeeld aan je vriendje!

Jou.

Je ziet toch dat ik zoiets kan zeggen? Kijk haar andere topics eens na.

Ik zeg het heus niet als ik denk dat ze dit echt meent hoor.

Ik denk dat ze wel de waarheid spreekt, ik denk niet dat dit een lulverhaal is.

http://27.media.tumblr.com/tumblr_lzc0f794O01qaobbko1_500.png

Nee sorry flauw : p