Waarom vragen ze dit altijd? O.o

Heeii gs,

Ik vind het echt heel leuk dat jullie elkaar via gs helpen en steunen enzo :slightly_smiling_face:
Maar nu mijn vraagje… Waarom vragen jongens na een tijdje ofs of je je vingert enzo? ;o
Echt bij elke jongen dat ik al ben tegen gekomen (zelf gwn vrienden) vragen ze na een tijdje of je je vingert… Nu antwoord ik daar niet op.

Ik ben nu een jongen tegengekomen waarbij ik echt 200% mezelf bij kan zijn, kapotlachen, serieus zijn, ik vind hem echt leuk enzo en hij mij ook… en ik dacht van hmm niet alle jongens zijn zo… Nu heeft hij dat ook al gevraagd en alle jongens zijn dus zo ;o maar waarom vragen ze dit? ik vraag dat toch ook niet aan hun…

Nja sorryy als het wat onduidelijk is, want ik kan echt geen teksten typn ;s

anders en alvast bedankt (:

Misschien vinden jongens dat wel een leuke gedachte, en zo brengen ze je toch bij het onderwerp sex.
De stomme jongens haken snel af als je heel preuts bent.
Gewoon antwoorden wanneer je wilt antwoorden, je bent hen niks verplicht!

gewoon geen antwoord geven, krijg je spijt van! ik weet het ook nog wel van vroeger :slightly_smiling_face: boven ze staan!

indd (:

Ik antwoord daar nooit op, dat gaat ze lekker niet aan (:

Mij is dat dus echt nog nooit gevraagd door iemand die niet mijn vriend was:’)

nja, bij mij wel ;o
Echt elke jongen die ik al ben tegen gekomen heeft dat wel al eens gevraagd…

Mijn jongensvrienden zeggen soms iets in de richting van: “waarom ontkennen meisjes dat ze masturberen?” Meestal antwoord ik dan dat we niets ontkennen, maar er gewoon geen antwoord op willen geven.

Ik had dat ook zoooo vaak op de basischool, bij mij heeft juist wel reageren maar heel sarcastisch geholpen, bij elke rare opmerking die ik krijg doe ik dat eigenlijk.

Dus gewoon: vinger jij je?
‘Och, je moest eens weten. Ik doeeeeeeee niet anders 10x perdag, net nog!’ En ze dan gewoon een blik geven alsof ze gek zijn, werkt altijd.

Jongens blijven dat vragen omdat de meeste meisjes nooit antwoord willen geven daarop en jongens stiekem heel benieuwd zijn naar wat meisjes nou eigenlijk doen enzo.

hahahaha dit idd

Oke… ik weet niet met wat voor jongens jij om gaat maar mij wordt dat niet gevraagd hoor :’)

Anyhow, je kan toch gewoon eerlijk antwoord geven.

Dat is mij nog noooit gevraagd! Ik zou inderdaad of geen antwoord geven, of heel sarcastisch antwoorden dat je niet kan stoppen. Of sarcastisch antwoorden dat je liever hebt dat een jongen het doet en dan vragen of diegene het voor je wil doen.

bij mij vraagt echt niiiiiieeemand dat HAHAHHAHAHHA, dat is zo raar en onbeschoft. :pensive:
ik zou echt vragen of ze nooit meer willen je tegen praten, dit is echt zo idioot.

Dat heb ik ook wel een paar keer gehad. Meestal zei ik dan ‘Ja, tuuuuuurlijk. Masturbeer jij ook?’ En dan meestal zijn ze in shock door je antwoord en houden ze voor de rest hun mond, althans dat is bij mij altijd :’)

Inderdaad :’)

Misschien ligt het aan de jongens waarmee ik omga maar het is me echt nog nooit gevraagd :’)

Haha herkenbaar. Ik weet nog dat ik met een jongen samen vanuit school naar huis fietste en we waren aan het praten over een les en uit het niets vroeg hij :’’ Vinger je wel eens?’’ en ‘’ Ben je al ongesteld?’’. Echt wtf.

Dit is mij echt nog nooit gevraagd hoor haha! Maar goed, gewoon zeggen dat ze dat niks aangaat, of inderdaad heel sarcastisch antwoorden, wat demure ook al zegt.