waarom vragen de meeste jongens 'stuur is foto van je?'

haha wat de titel zegt ,
waarom vragen ze dat ?
want ik praat best wel vaak met jongens en altijd
vragen ze dat wel een x

Omdat ze willen weten wat voor vlees ze in de kuip hebben.

Waarom is zo
typen normaal?

Maar jongens willen nou eenmaal weten met wie ze praten. Daar willen ze graag een plaatje bij kunnen zien. Net zoals dat jij waarschijnlijk vraagt hoe oud ze zijn en hoe ze heten willen zij graag een plaatje zien.

hangen ze in hun kamer xxxxxxxxxxxxxxxx

‘Stuur is foto van je’. Ja? Seriously?! :’)

Omdat je alleen met douchebags omgaat.

Vraag het ze zelf

Hmm hoe zij het hier neerzet komt het wel vaag over.
Maar ik heb wel vaak dat mijn vriend soms een foto wil. Geen rare foto’s oid, gewoon van mijn hoofd.

Maar in jouw geval is het niet op die manier denk ik.

Ken je die jongens persoonlijk, of via internet?

Gewoon om te zien hoe je eruit ziet, hoe groot je boobs zijn bijv xd

Te zien of ze een hete chick aan de haak geslagen hebben of dat ze snel offline moeten duiken.

Zal wel aan het type jongen liggen! Nog nooit gehad hoor!!

Om er zeker van te zijn dat ze met een meisje praten en niet met een jongen.
Nee weet ik veel, ik heb dat nog nooit gehad.

he wants to make love to you

Haha ^

Ik vind dit best naïef klinken.
Je stuurt toch niet zomaar direct een foto naar iemand die je net kent?
Je weet niet wat iemand met die foto’s gaan doen.
Gebruiken voor seksuele handelingen, mogelijk chantagemateriaal voor in de toekomst, afbeeldingen voor een nepprofiel voor een datingsite of erger…

Hoezo seksuele handelingen en mogelijk chantagemateriaal? Als je een ‘gewone’ foto stuurt lijkt het me niet dat het daarvoor gebruikt wordt.

Ik weet niet met wat voor jongens jij allemaal omgaat, maar dit klinkt best fout.

Nja, waarom zouden ze dat vragen? tegenwoordig heb je facebook en instagram en twitter etc.

Maar ik denk dit, ik ben echt heel serieus, dat ze gewoon foto’s verzamelen van meiden.

Ik praat met veel jongens ( oke dit klinkt heel erg hoerig hahaha) en ik merk welke er serieus zijn en welke niet vooral als ze vragen stuur is een foto van jezelf dan denk ik halooooooooooo insta, facebook bitch please?