Waarom voel ik me zo? :(

Hai iedereen, ik heb deze hele week al een heel leeg gevoel de hele tijd en ik voel me zo nutteloos. Ik heb ook de hele tijd het gevoel dat ik moet huilen, maar ik begrijp niet waarom! Het enige waar ik aan denk, is dat ik een afspraakje heb afgezegd met iemand omdat ik dacht dat ik hem niet leuk vond, maar nu twijfel ik toch weer. Wat is dit, waarom voel ik me zo vreselijk? :sob:

Stomme vraag misschien maar moet je binnenkort ongesteld worden (binnen 1 of 2 weken)? Want dan kan je “Pre-menstrueell syndroom” hebben (van Wikipedia):

"Dit is een groep klachten of symptomen die bij sommige vrouwen vlak voor de menstruatie optreden. De voornaamste met PMS geassocieerde lichamelijke klachten zijn huilbuien (zonder depressieve gevoelens), duizeligheid, hartkloppingen, hoofdpijn, strakkehuid, opgezwollen borsten en buikpijn. Psychisch kan de vrouw last hebben van angstigheid, depressieve gevoelens, nervositeit, prikkelbaarheid en agressie.

Ik heb 1-2 weken van te voren altijd dat ik heel kwaad/verdrietig kan worden om niks/zomaar, zonder reden.

Edit: Oeps, rare opmaak gefixt!

Wat @idae zegt idd. Zoniet, meestal komt het niet door 1 ding, maar door een combi van meerdere dingen

Ik geloof dat hier wel pillen voor zijn ja, ik zou dan even naar je huisarts gaan voor meer informatie want ik heb hier nooit een middel tegen geprobeerd/naar geïnformeerd verder (ik overleef het altijd wel haha, chocola is het beste medicijn! :stuck_out_tongue:).