waarom voel ik me zo verschrikkelijk?

hee,

ik heb het gisteren uitgemaakt met mn vriendje (we hadden pas bijna 2 maanden).
hij is verdergegaan met een meisje, ik had met een ander gezoend, ik had hem totaal niet gemist de maand dat ik op vakantie was en daarbij was de manier en met wie hij vreemdging voor mij ontzettend vernederend en hij weet dat ik door dingen in mn verleden het niet kan hebben als ik vernederd word.
en toch heb ik gister zo hard uitgehuild bij een vriendin, ik wilde het al uitmaken voor ik wist dat hij ook vreemd was gegaan dus daar ligt het niet aan.
Hij was zo verdrietig en helemaal kapot, hij bleef maar sorry zeggen.
Ik hoopte dat ik opgelucht zou zijn nu het uit is, maar ik voel me verschrikkelijk.
ik ben zo bang dat we niet eens vrienden kunnen blijven (hij zei dat hij dat te moeilijk zou vinden omdat hij zichzelf dan helemaal gek maakt omdat hij me nog wel leuk vind) en ik ben ook zo bang dat ik hem ontzettend ga missen, niet als vriendje maar gewoon als vriend.
Het doet me zo’n pijn dat ik hem pijn heb gedaan, ik kan die blik van hem niet uit mn hoofd krijgen.
wat moet ik nou doen?
hem bellen, vragen hoe het gaat? hem juist met rust laten? met laten afleiden door vrienden? en is het normaal dat ik me zo ontzettend kut voel ookal heb ik het zelf uitgemaakt?

ah man, it sucks.

hem met rust laten. Het is kut, maar jullie relatie had echt geen kans meer.

Dat is logisch dat had ik zelf ook, maar daar kom je wel weer overheen geloof me…
Je gaat je nog wel realiseren dat het gewoon beter is zo en het is denk ik beter dat je hem even met rust laat ook voor jezelf.