Ik ben al een tijd verliefd op een jongen. Net zoals alle andere jongens die ik ooit leuk vond lijkt hij totaal geen intresse te hebben Ik ben echt niet een van de knapste meisjes van de klas met grote borsten en sexy haar enzo. Ik weet niet of het daar aan ligt of gewoon aan wie ik ben. Ik ben een van de slimste van mij klas en veel studiegenoten zeggen dat dat mijn afknapper is. Voor de rest verzorg ik mezelf goed (heb alleen wallen). Ik let op mijn lichaams houding als ik in de buurt ben van die jongen. Wat doe ik fout?
Ehm, je doet niets fout, die jongens vinden jou gewoon niet leuk omdat ze op andere meiden vallen. Je komt vanzelf een jongen tegen die jou wel waardeert om wie jij bent. Niets van aantrekken.
Edit: en tenzij je een slechte persoonlijke hygiëne hebt/een enorme bitchy attitude, hoef je niets aan jezelf te veranderen.
Niks, je doet niks fout. Boeiend dat je geen dikke tieten hebt, dat is niet echt belangrijk. En slim zijn is ook geen afknapper. Als dat voor die gast wel zo is is het niet de goeie.
Je komt echt wel iemand tegen die je waardeert om wie je bent, dus ga je niet anders gedragen dat is onnodig : )
Gewoon lekker jezelf zijn, er is niks mis met je
En je zeker niet dommer gaan gedragen omdat je denkt dat jongens dat aantrekkelijker vinden! Er zijn zat jongens die liever een slim dan een dom meisje hebben (spreek uit ervaring)
Wat alleen wel een afknapper kan zijn is te betweterig zijn (ook ervaring mee )
Ik herken dit wel. Ik gok dat het gewoon afwachten is tot je iemand tegen komt die interesse in je heeft - meer kun je er nu eenmaal niet aan doen! Maar vooral niet je zelfvertrouwen verliezen omdat er niemand is die interesse in je toont, je doet zeker niets fout! Geduld is de enige oplossing.
Misschien ben je wat onzeker, niet tè veel proberen
Omdat je toevallig hun type niet bent, dat ligt niet aan wie jij bent, maar aan hun mening. Je vindt wel iemand die jou wel ‘zijn type’ vindt. Probeer je er niet te erg over op te winden, het komt wel goed.
Hah je komt vanzelf iemand tegen hoor!
Don`t worrie!
De meeste standaard jongens vallen op de meeste standaard meisjes.
Jij komt vast wel een speciale jongen tegen die verder kijkt dan de lange haren en dikke tieten
Veel leuker zo’n jongen!
Er is helemaal niks mis met je, je bent goed zoals je bent! Als een jongen jou niet leuk vind, is ie het niet waard. Er komt een jongen die jou wel leuk vind, jou tijd komt nog wel don’t worrie!
En sinds wanneer is slim zijn een afknapper, voor zover ik weet is slimheid super sexy Domme meisjes met grote tieten vinden jongens misschien leuk voor een avondje, maar de meeste willen daar écht geen relatie mee hoor.
En nog iets, ik heb ook grote tieten, en heb géén vriend. Zegt dus helemaal niks, en die groeien ook écht nog wel joh!
Haha heel erg bedankt allemaal ik zal gewoon afwachten en dan kom ik van zelf wel iemand tegen
xx
Waarschijnlijk je uitstraling.
je bent onzeker en oh daar hebben jongens een radar voor.
Ja en extra aandacht vragen door hyperactief te doen vinden ze meestal ook niet leuk. Ik zeg niet dat je dat doet maar gewoon een tip.
Er is niks mis met je en ook niet met je borsten! Gewoon jezelf zijn en komt vast een jongen die jou leuk vind!
Uiteindelijk komt er iemand die jou helemaal perfect vindt en helemaal geweldig! Voor sommige kost dat iets meer tijd dan voor anderen. Maar als diegene er is dan weet je precies waarom het er eerst niet was! Komt heus goed joh!
Het enige wat ik mij kan bedenken wat je fout doet, is dat je je te veel zorgen maakt om hoe je over komt op hem.
Hij ziet jou misschien niet zitten, maar dat is jammer genoeg wel vaker het geval.
Wacht liever tot een jongen jóu helemaal ziet zitten en juist moeite voor je doet! Alleen zij zijn het waard.
En slim zijn is geen afknapper, intelligentie is sexy. Mensen uit je klas zitten er zo ver naast.
Ik heb heel snel dat ik mijn mening uit in de klas of dingen roep, misschien moet je je ietsjes stiller houden voor een poosje. dan kom je minder bedreigend over en miss durft je secret crush dan wel tegen je te praten
zodra jij jezelf bent (en jezelf accepteert) straal je dat ook uit! Jongens merken dat (on)bewust op en vinden je dan het allerleukste! Daar kwam ik na een paar jaar achter… succes ermee