Waarom verspil ik mijn tijd met boos zijn

Er is dus een jongen T, twee weken geleden heeft die tegen mij gezegd dat hij mij ‘écht leuk vind’. Ik heb ook tegen hem gezegd dat ik hetzelfde voel. Nadat heb ik hem eigenlijk niet meer face-to-face gesproken. En ik nam gewoon aan dat hij ‘verlegen’ was/is. Nu las ik dus een krabbel 'met wie was jij aan het bekken@alca(alcazar-disco) :grinning_face_with_smiling_eyes: '. Ughh nu ben ik su-per gefrustreerd om een jongen die niet eens om mij geeft. Hij heeft dus gezoend met een ander meisje. En ik denk ook dat ik weet wie het is. Ik ken haar niet persoonlijk.

Wat moet ik doen? Negeren?

Laat hem hij is niet eens waard
vergeet hem
negeer hem dat is het beste
hij geeft alleen maar valse hoop

Hem vergeten. Als hij met andere meisjes zoent is hij jou niet waard. Jullie hadden dan wel niks (?) maar als je iemand echt leuk vind dan zoen je niet met anderen. Als hij weer tegen je praat zou ik hem daar wel mee confronteren.

Gewoon laten gaan, is gewoon een of ander playertje denk ik.

Kennelijk vind hij jou toch niet zo ‘echt leuk’ als dat 'ie tegen je zei…

Hem vergeten en negeren.
Als hij je echt leuk had gevonden had hij niet met iemand anders gezoend.

Geen contact meer met hem zoeken en hem gewoon verder negeren.

Precies dit.

hem laten stikken
loser

Jullie ging niet met elkaar o.i.d. ? Dan meende hij er waarschijnlijk niet veel van.

omg in deze situatie zat ik ook, en ook met een jongen T ;p
het is echt ZO kut om verliefd te zijn terwijl je eigenlijk wel weet dat die ander dat niet is… maar het enige wat je kan doen is hem gewoon negeren want dan laat je ook meteen merken dat je niet zo met je laat fucken.

Ik heb ook zoiets. 2 weken geleden vertelde hij mij hoevaak die aan me dacht dit en dat.
Toen werd het contact even minder, en op zn hyves zag ik dat een meisje waar ik nooit van had gehoord hem een liedje had gestuurd over samen zijn, en dat ze dan alles aan kunnen enzo. Het was de enige krabbel die hij nog had. Toen werd ik eerst heel boos en erna heel verdrieitg. Toen merkte ik pas dat ik hem eigelijk heel leuk vond! want waarom zou ik me anders zo voelen?! dus ik veegde me tranen weg en besloot hem voor het eerst sinds 2 jaar!!! hem te bellen en eerlijk te zeggen wat ik voelde. Normaal smse en pingen we altijd. En wat denk je, hij nam niet op :frowning_face: ik besloot hem een dag te tijd te geven om terug te bellen. Dat deedie niet. Op msn vroeg ik waarom niet. Hij was blijkbaar werken. Maar hij vroeg niet eens waarom ik had gebeld. Terwijl dat juist extra opvallend hoorde te zijn aangezien ik nooit bel. Maar goed, ik vroeg maar of die wilde afspreken, want ik heb m nu alweer 2 maanden niet gezien. Ik kreeg de reactie dattie de komende weken te druk is en toen ging die offline. Nooit meer wat over gehoord :S ik weet dus genoeg. En ik sluit me bij iedereen hier boven aan. Jongens spelen er gewoon mee. Want hoe kon hij 2 weken geleden zoveel aan me denken alleen maar bij me willen zijn, als 2 weken later een meisje zo;n tekst stuurt en hij alleen die krabbel laat staan? moet toch iets betekenen lijkt me. En als ze alleen vrienden zijn dan mag hij me dat gaan vertellen alssie eindelijk een x tijd voor me maakt…mocht ik dan nog geinteresseerd zijn :pensive:

triest geval is dat :’)

Wat een kutstreek.

Iedereen dankjewel! Ik heb hem genegeerd. :smirk: