Waarom vallen meiden vaak op oudere mannen/jongens?

Waarom vallen meiden vaak op oudere mannen/jongens?

uhh nog nooit meegemaakt hoeso dan ? :stuck_out_tongue:

Omdat jongens qua gedrag vaak een paar jaar achter liggen (is wetenschappelijk bewezen). Een meisje is vaak al 2 jaar verder, of een jongen juist 2 jaar achter, wat je wilt. En daarom kiezen meiden graag voor een wat oudere jongen, omdat ze dan het idee hebben meer op één vlak te zitten.

idd xD

I agree with Girlscene.
En geef zelf toe, een wat meer mannelijke en volwassen jongen is toch veel aantrekkelijker dan een 14-jarig pubertje zonder schaamhaar of niet dan? :relieved:

Ik weet wel waarom ik persoonlijk op oudere mannen val. Het heeft voornamelijk met levenservaring te maken.
Maar, misschien zijn er meiden die absoluut niet op oudere mannen? Of juist wel maar om een hele andere reden? En hoe oud? Waar ligt jullie grens qua leeftijdsverschil?

ik denk dat dat komt doordat als je ongeveer 14/15 jaar bent, de meeste jongens van je eigen leeftijd nog behoorlijk kinderachtig zijn (niet allemaal!) Ik kijk niet zo naar leeftijd, eerder hoe hij zich gedraagd zeg maar :stuck_out_tongue: sommige jongens zijn zeg maar al wat ouder…

Mijn vriend is jonger als ik, Ik viel toen juist op Jongere jongens Hihii.
Mijn vriend is 19 en ik ben 20. Ik word in Aug 21.
En ik heb al 3 jaar en 2 maanden met hem verkeering en gaat Harstikke goed hoor.

Omdat jongens later volwassen worden.

omdat het je een vaderlijk gevoel geeft dat hij je kan beschermen enzo en jhaa jongens zijn dan iets volwassener… werd mij gezegt althans… :slightly_smiling_face:

Omdat meisjes altijd volwassener zijn dan jongens van dezelfde leeftijd. Jongens van 14/15 zien er vaak nog zo jong en klein en ielig uit, oudere jongens zijn al veel volwassener en dus leuker.

En, de oudste jongen die jullie ooit gedate hebben?

19 haha maar ik bn wel 17 pas duss gaat wel ;p

Op een oude fiets moet je het leren :astonished:

Oke, ik ben ook 17, ik heb iets met iemand van 26.
Ik vind mannen boven de 30 vaak nog aantrekkelijker, maar ik ben nog jong…

Uhm, nou kijk, daarover stond iets in de Quest (Jaa, zeer wetenschappelijk verantwoorde dingen lees ik! :stuck_out_tongue:) Maar goed, ik geef even een citaat:
‘Mannen vinden dat soort uiterlijke kenmerken belangrijker dan vrouwen. ‘Mannen kijken ook naar jeugdigheid’, voegt Buunk toe. ‘Ze willen jongen vrouwen, op hun meest reproductieve leeftijd. Dan kunnen ze nog veel kinderen krijgen. De voorkeur voor jongere vrouwen neemt toe als mannen ouder worden. Het leeftijdsgat tussen een man en zijn voorkeursvrouw wordt dan steeds groter.’ Vrouwen zijn minder kieskeurig over leeftijd. Want mannen zijn hun hele leven vruchtbaar.’

Hm, is het nog steeds niet mee beantwoord, maar daar komt het op neer. :thinking:

Ik vind iets oudere jongens aantrekkelijker… ik vind ze veel knapper dan die van mijn eigen leeftijd! ook zijn ze veel spontaner en staan ze sneller met een woordje klaar.
Ook stappen ze eerder op je af enzo. Je kunt gewoon veel beter met ze praten enzo!

Ik val meestal op jongens van dezelfde leeftijd of een jaar jonger :slightly_smiling_face: mijn vriend is een jaar jonger dan mij maar ik vind hem wel volwassen gedragen :slightly_smiling_face: en het gaat hardstikke goed :stuck_out_tongue:

Jonger, dat kan natuurlijk ook.
Welke oudere bekendheid vinden jullie mooi?

Dit heb ik eerder gehoord.