WAAROM vallen de Mooiste dames altijd op Marokkaanse jongens?

Waarom vallen altijd de Mooiste dames altijd op Marokkaanse jongens andersom ook.
als je een lelijke dame bent kan je nooit een Marokkaanse jongen krijgen omdat die gewoon te kieskeurig zijn ze willen altijd de mooiste vrouwen om zich heen.

Marokkaanse mannen zijn geweldige lovers super goed in bed.

Mooi verhaal lekker kort

Geweldige lovers jongeuuu

nou ben ik even blij dat ik lelijk ben doei

ja tochhhh

Ok

not again

Ben ik de enige die vind dat de er de laatste tijd heel veel troll topics gemaakt worden over hoe awesome lovers Marokkanen zijn?

Ik ben zelf een Surinaamse dame , normaal willen Marokkaanse jongens geen donkere meisjes tenzij je super knap bent dan maak je mischien een kans ik was het geval wel. ik had daarvoor alleen surinaamse jongens als vriendjes die zijn meestal niet knap, ik voelde me toch meer aangetrokken aan Marokkaanse jongens… ik ben echt blij dat ik bij hun in de smaak val gelukkig!

“ONCE YOU GO MOROCCAN,YOU NEVER GO BLACK”

Marokkanen zijn heet
I <3 them :blush: ;s xoxo

jij heb geen smaak hoor, Marokkaanse mannen zijn echt super lekker&aantrekkelijk knap.
je weet totaal niet wat je mee maakt wanneer je een Marokkaan gehad heb je wild nooit meer iets anders in je leven ik weet echt alles .

Hahahaa :bowing_man:

Ga weg

kots.

Ga nu maar weer weg, alsjeblieft.

Not again :’)

Als er meer meisjes zijn met jou “intelligentie”. Dan wil ik dus echt niet meer op deze planeet wonen …

dit dus