Hoi allemaal. Sinds 3 weken ben ik flink fanatiek bezig. Ik heb helaas overgewicht en wil gezond en slank worden. Toch ben ik in die 3 weken nog geen gram afgevallen, mijn gewicht is EXACT hetzelfde. Nu snap ik dat er na 3 weken niet ineens 10 kilo af kan zijn, maar helemaal niks? dat maakt me toch een beetje moedeloos. Ik hoop dat een van jullie tips heeft, of misschien ziet wat ik verkeerd doe?
Ik doe niet aan echt sporten, maar fiets elke dag naar mijn werk heen en weer en heb op mijn werk zelf ook redelijk fysiek zwaar werk.
Verder ben ik niet op een “dieet” , ik probeer op calorieen te letten en gewoon mijn eetgewoontes te veranderen, niet te dieten. Ik kan niet echt zeggen wat ik nou op een dag eet want dat is altijd verschillend, maar ik zal hier een voorbeeld neerzetten van vandaag.
O; banaan, volkoren botherham hagelslag
t; appel
M; witte boterham snijworst
t; een halve mango
A; gewoon wat de pot schaft, vandaag was dit rode kool, aardappels en gehaktbal.
Wat gaat er hier nou fout? Ik snap het echt niet en word er nogal hopeloos van. Voor degenen die reageren alvast ontzettend bedankt