Waarom val ik niet af?

hee,
ik eet opzich best weinig altijd rond de 500 calorieën per dag.
eet voldoende fruit en drink alleen maar water, maar toch val ik niet af.
m’n bloed is al getest (schildklier etc.) maar daar is niks mis mee.
weet iemand wat er aan de hand is?
ik hoef geen reacties van dat is véél te weinig, want dat weet ik.
x

pfff. Sorry maar jij hebt volgens mij al vaker zo topic aangemaakt. -.-

Combineren met sporten? Al moet je dan wel meer gaan eten, anders verbrand je alleen je spieren nog uiteindelijk.

Je weet 't. Nou dan? Je moet gewoon voldoende eten én het aller belangrijkste SPORT!

Ik kan helaas niet sporten, ik heb een hele slechte conditie door mijn chronische darmziekte.

Als je slecht eet dan moet je lichaam al het eten vasthouden om daar op te kunnen leven… Eet je te veel dan wordt je dik… Eet je gewoon wat de dagelijks dosis is en sport daarbij om het strakker te maken…

neee, dat ging over mijn uiterlijk niet over het afvallen.

Misschien val je niet af juist omdat je te weinig eet. Klinkt misschien een beetje apart. Maar dat is omdat je metabolisme (stofwisseling, vertering) niet op gang komt als het te weinig voedingstoffen binnenkrijgt. (dit is ook heel slecht voor je lichaam)
Ik zou als ik jou was wat meer gaan eten, het regelmatig over de dag verspreiden (en wel gezond blijven eten) en misschien erbij gaan sporten.
Dan val je denk ik wel af.

denk dat je idd niet af valt omdat je niet kan sporten.
afvallen heeft niet alleen met eten te maken maar ook met beweging.

oh, maar dan snap ik niet hoe andere anorexia patienten zo dun worden. aangezien zij ook maar een bepaalde hoeveelheid eten/niet eten

Hou eens op, laat je helpen.

Nou ik kan me nog herinneren dat je ooit een topic had dat je zei dat je een eetstoornis hebt/had (goed geheugen ja) dus ik ga je geen tips geven om nog meer af te vallen.

Ik dacht juist dat je juist aan moest komen toch? Want je had toch anorexia? Probeer meer te eten!
En waarschijnlijk hoef jij helemaal niet af te vallen!

Dus je streeft om anorexia te krijgen…!!! Jij bent ziek

nee, ik hoef niet aan te komen. heb wel een eetstoornis, maar ik ben niet op een kritiek gewicht. van de buitenkant zie je helemaal niet dat ik anorexia heb

^ Maar bij anorexia, kan het ook andersom gaan werken. Dat ze dikker gaan worden in plaats van dunner, verschilt per persoon.
En sommige sporten extreem en eten helemaal niks en dat moet jij NIET gaan doen!

Eet normaal en sport een beetje, als je conditie niet zo goed is, kan je nog steeds sporten.

ik streef er niet naar, ik heb anorexia maar je kunt het niet aan de buitenkant zien -.-

Ik denk dat dat komt omdat zij gewoon hun hele lichaam kapot maken door ook geen voedingstoffen voor hun normale processen meer in te nemen.

Ik hoop dat je het niet als een optie beschouwd om helemaal op te houden met eten/anorexia patiënt te worden?

@involved, dat vind jij zelf zeker. (ik wil niet zeggen dat alle mensen met anorexia super dun zijn hoor) maar je was model toch? dan was je waarschijnlijk al aan de lichte kant?