waarom toch

Hoi
om maar direct te beginnen, ik heb nu voor 8 maanden een vriendje maar in de tussentijd zijn er dingen gebeurt die kut zijn
In de vierde maand ontdekte ik fotos van meisjes op zn mobiel en ranzige chatgesprekken, hij zei dat hij het nooit meer zou doen, de gebruikelijke praat. In de zesde maand belde ik hem op om te zeggen dat ik het gevoel had dat er iets niet helemaal goed zat, na lang doordrammen daarover zei hij, ja je gevoel klopt, ik heb weer van zulke gesprekken met meisjes. Toen had ik het uitgemaakt, en daarop kwam hij met de mededeling dat hij nog had gezoend met iemand in een dronken bui terwijl we wat hadden(!!!) definitief uitgemaakt. Die week daarop zocht hij weer contact, ik was zo stom om dit contact ook weer op te zoeken, twee weken wel weer goed contact gehad, en hij kwam steeds met beloftes en liefdesverklaringen, toen ging ik op vakantie dus ik zou hem een week niet zien. Ik was 1 dag weg, krijg ik een berichtje van een vriendin, ja ik zag je vriend zoenen met een ander…
Hele vakantie naar de klote en nu dacht ik echt dat ik er klaar mee was, toen ik terugkwam wou hij afpsreken om te ‘‘praten’’. Weer dezelfde verhalen natuurlijk, en weer ben ik soort van naar hem toe gegaan. Week later, hij vertrekt voor een maand naar Spanje, de laatste avond zie ik hem in de club en hij doet klef met een meisje.
als ik dit zo lees denk ik… waarom ben ik nog met deze klootzak, waar is mijn trots. wie herkent zich hierin

Gewoon dumpen die handel.

Sounds like a keeper… Nee, houd de eer aan jezelf en zoek een leuke vriend.

Dat je het niet meteen uitmaakt bij de ranzige gesprekken snap ik. Maar hij blijft raar tegen je doen, het lijkt wel alsof hij het niet serieus neemt. Ik zou proberen wat afstand van hem te nemen en niet meer op hem in te gaan.

Waarom doe je jezelf dit aan? Maak het gewoon uit en wacht tot er een leuke jongen op je pad komt.

Ik herken mij hierin. Vroeger had ik ook zo’n vriendje en hoe vaak ik mezelf ook voornam om hem achter me te laten, hij kreeg het elke keer weer voor elkaar om me het gevoel te geven dat hij ‘veranderd’ was.

Dat is inmiddels alweer 5 jaar geleden. Nadat ik hem echt voorgoed uit mijn leven heb verbannen voelde ik me zoveel beter! Op het moment zelf lijkt het de moeite waard om hem terug te nemen maar je kan hem nooit volledig vertrouwen

Het is vreselijk hoe zo’n jongen je heen en weer kan slingeren in je gevoel. Dat is het echt niet waard! Je verdiend iemand die voor je vecht!

Hij wil van meerdere walletjes eten.
Jij verdiend veel beter dan dat. Zeker weten.

Meid stoppen er mee. Jij verdient zo veel beter…

Gewoon dumpen & niet steeds weer terug komen bij hem. Je verdiend veel beter!