Waarom sex ?

Meiden misschien kunnen jullie mij helpen… Wanneer ik met een jongen app of date heb gehad … Beginnen ze gelijk over sex… Ik snap niet wat ik fout doe … Mijn vriendinnen zeggen dat hun vriend na 5 maanden pas sex wilde … Wat doe ik fout? Ik wil ook gewoon iemand die echt van me houd

Tja jongens… Misschien maak je hem zonder het zelf te weten duidelijk dat je wel sex met hem wilt. Als je zegt; ik wacht altijd een paar maanden met seks als we een relatie krijgen. Als hij dan niet wil wachten wilt hij ook alleen maar seks met je i guess idk…

^ wat Serena zegt idd

Dat heb ik ook heel vaak met jongens… Terwijl ik zelf totaal het omgekeerde ben.
Maar hun zijn vooral sarcastisch en bedoelen het meer als grapje. In het echt zijn ze lang niet zo, dus dan vind ik het nog wel kunnen.

Maar als ze in het echt ook zo zijn, zou ik niet zoveel van ze moeten hebben eigenlijk… Dan gewoon duidelijk aangeven denk ik

Ik had dat eerst ook, maar ik zeg nu gewoon op de eerste date als het iets te handtastelijk wordt dat 'ie wel kan fluiten naar waar hij op dat moment zin in heeft. Oké niet precies in die woorden, maar het werkt wel. De jongen waar ik nu mee date vond het heel classy van me en hij had er respect voor. Niet dat hij van plan was om sex te hebben op de eerste date, want “als je een meisje echt leuk vind doe je dat niet”. Tenminste zo zei hij het. Maar het blijven jongens, denk ik …

Jullie hebben gelijk maaR ik voel me daar zo onzekee door net als of ik alleen leuk ben voor de sex maar idd

Ik heb ook altijd date’s gehad oid en die jongens wouden meteen seks. Ik heb dat meteen afgekapt. Ik kan daar nooit goed tegen dat jongens veel meiden zien als oh die pak ik een keer en dan is het klaar. Vaak zijn dit wanhopige jongens die gewoon seks willen. Veel meiden trappen hieir in omdat ze soms zo’n jongen helemaal te gek vinden.

Denk gewoon aan je zelf en doe het pas als je er klaar voor bent.

Zolang je maar op je strepen blijft staan en hij die accepteert is het goed.

Dit idd. Seks zal iedere jongen wel gelijk willen. Daar zijn het jongens voor. Dat betekent niet dat hij niet om je geeft, of dat hij geen echte relatie wil. Het ligt eraan hoe hij ermee omgaat wanneer jij aangeeft dat je dat niet gelijk wilt. Als hij daar rekening mee houd, dan weet je dat het verder kan gaan dan puur voor de seks.

Jij doet niks fout hoor. Jongens praten vaker over seks dan meisjes. En als jij geen seks wilt, dan vooral niet doen. En tegen hem zeggen dat je er niet zo van gediend bent.

Inderdaad. Ik vraag me wel af… Ik zou geen seks kunnen hebben met iemand die ik niet goed ken, en waar ik geen gevoelens voor heb. Hoe komt het toch dat de meeste jongens hier zó anders over denken? Ik snap het niet.

ja alleen vind ik het zo jammer !! dan vind ik iemand net leuk!!! gaat het over sex… kap ik het af… hoor ik niks meer van hem… dan is hij me natuurlijk niet waard I know… maar toch beeetje kut.