waarom praat hij veel over zichzelf?

.

ik zou nu nog niet vragen wat zijn intenties zijn, misschien schrikt het hem wel af als hij gaat denken dat jij meteen een relatie wil ofzo! Je kunt toch gewoon afspreken en kijken hoe het gaat :slightly_smiling_face: als het de tweede date is voelt hij zich ook meer op zijn gemak, misschien vraagt hij nu wel dingen over jou.
Ik zou gewoon even afwachten dus!

O ik heb dat zelf ook, als ik zenuwachtig ben. Dan loop ik alleen maar onzin te lullen end oor iedereen heen te praten, Van ; ´´ O ja dat had ik laatst ook iets wat er op leek dan ´´ :pensive:

Hij voelt zich wss zo comfortabel bij jou. Als hij inderdaad verlegen is, moet je hier blij mee zijn. :grinning:

Ik heb het altijd andersom. :'D

.

.

Het is mogelijk dat hij heel zenuwachtig was.
Maar het is ook een feit dat de gemiddelde mens het liefst over zichzelf praat. Misschien had hij niet door dat hij niks aan jou terug vroeg, en zag hij het meer als een goed gesprek. Mensen praten echt heel graag over zichzelf, dus dat ligt niet aan hem persoonlijk.

.

Ja, op zich is het ook wel logisch je meer van hem wilt weten, en hij zou dat ook bij jou moeten hebben. Maar misschien waren het gewoon de zenuwen, bang voor stiltes? Geef het een kans en je vindt het vanzelf uit! (:

Volgens mij praten veel jongens erg veel over zichzelf, daar houden ze gewoon van. Mijn ex bijvoorbeeld kon ook echt uuuren over zichzelf lullen, maar dat had niks met zijn gevoel/interesse voor mij te maken :slightly_smiling_face:
Ik zou ook nog niet gelijk vragen wat zijn intenties zijn, maar als hij na een tijd nog steeds totaal geen interesse heeft in jouw verhalen dan zou ik het wel ter sprake brengen…

Ik praat meestal ook veel over mezelf :’) In zowat elke post op GS van mij staat het woord ‘ik’, ik probeer het zoveel mogelijk te vermijden maar het lukt niet :’)

Zou niet vragen om zijn intenties, dat schrikt waarschijnlijk af…

Je moet niet meteen denken dat dat ligt aan het feit dat hij niet in jou geïnteresseerd is. Idd, sommige mensen praten gewoon heel graag over zichzelf. Ik kan er persoonlijk niet goed tegen (ook al luister ik graag) maar als het jou niet stoort, zou ik me er niet druk om maken.

Veel jongens tegenwoordig zoeken geen liefde meer maar idd alleen een scharrel.
Je kan dit voorkomen, door als hij een poging met je doet om verder te gaan, te zeggen dat je dit niet wilt, omdat je zoiets alleen uit liefde doet.
Dan weet je het meteen :slightly_smiling_face:.

En dat over zichzelf praten, naja kijk het aan. Als het je gaat vervelen, weet je waar je aan toe bent. En anders is het leuk zolang het leuk is toch?

haha same here

Waarschijnlijk was hij inderdaad zenuwachtig.
Maar als hij écht zo vol is van zichzelf zou ik heb niet daten, blegh.

Maar dat ben ik, haha

Stel hem de vraag: Waar ben je nu het meest nieuwsgierig naar over mij?
Dan moet je wel iets over jezelf vertellen.
ik heb ook eens een date gehad met een jongen die z’n hele levensverhaal gelijk op tafel legde, ik was snel genezen.
Daarentegen heb ik ook wel eens een date gehad, dat het net een vragenvuur van mijn kant was. Daar kwam niks uit haha!
Geef het nog een kans op de 2e date. En bespreekbaar houden, dan weet zowel jij als hij waar jullie aan toe zijn.

Ik zou gewoon kijken hoe de 2de date is, misschien is het dan al minder!
Zelf zou ik er niet tegen kunnen, haha. Heb het namelijk ook wel eens mee gemaakt, maar die gozer dacht er ook nog eens indruk mee te maken terwijl hij echt verhalen vertelde dat ik echt dacht van dude, hoe kan je dat doen!

Net zoals hierboven al werd gezegd: wacht de tweede date af!
Heb je na paar dates nog niet echt duidelijkheid, dan zou ik het toch vragen als ik jou was.
Ik ben ook een tijdje om gegaan met een jongen uit Delft en ik heb het na 5? of 4? dates gewoon gevraagd. Sommige jongens denken dat het duidelijk is dat ze geen relatie willen, terwijl meiden dat vaak niet door hebben. En als jij geen zin hebt in alleen gescharrel, dan kan je dat maar beter op tijd weten zodat je niet teleurgesteld word :wink:

Succes ermee!

.