Waarom praat hij nog zoveel met zn ex?

Ik ben verlieft en hij op mij. Dat is heel mooi natuurlijk… Maar ik ben bang dat hij zn ex nog iets te leuk vind. Ik durf het niet te vragen want stel dat het gewoon niet zo is?! Hij heeft het al bijna een maand uit met haar maar denken jullie dat ik nog moet wachten met hem? Of hebben jullie nog andere tips?

als hy jou echt leuk vindt, dan zal die dat ook laten merken; maar daar heb je tyd voor nodig hehe.

mag hij niet met zn ex praten?
en zoals hierboven is gezegd… hij zal het wel laten merken, maar het heeft idd tijd nodig (:

ik praat ook vet veel met mn ex.
het kan zijn dat ze gewoon vriendschappelijk uit elkaar zijn gegaan.
ze hebben wel een deel van hun leven met elkaar doorgebracht dus ze weten wel heel veel van elkaar ze kennen elkaar door en door, dus het kan net zo goed zijn dat ze gewoon erg goede vrienden zijn.

en het is nog maar een maand uit en dat heeft ook tijd nodig.
Just have a little patience.

.

Oke! Ik denk dat ik me ook druk maak om niks maar ik ben gewoon bang om hem kwijt te raken (net als al die anderen). Bedankt :wink:

Ik heb redelijk hetzelfde probleem met mijn vriend. Maar wat OVERxTHExRAINBOW hier zegt klopt wel. Ik heb sowieso vertrouwensissues (met iedereen), en daarom kan het gewoon heel moeilijk zijn. Maar geloof me, ze zijn niet voor niks uit elkaar denk ik zo, en je vriend is verliefd op jou, en houdt van jou, toch?

Alles is weer goed :wink:

.

nou, hij heeft het iig laten merken (:
veel geluk samen (A)
x.