Waarom nog steeds een zwak voor hem?

Hoi hoi,
Ik zeg alvast even dit is best een langdradig verhaal .

Maar laat ik maar gewoon beginnen ik wil graag mijn ei kwijt, en tips, ben ook benieuwd of jullie ooit zoiets gevoeld of meegemaakt hebben?

Het gaat over een jongen die ik heb leren kennen met oud en nieuw in het jaar 2015/2016. Ik noem hem even Jason.
Anyhow ieder weekend zit ik met vrienden in een gebouw een soort van prive kroegje waar we gewoon , biertjes of wijn kunnen drinken, films kijken, gamen, muziek luisteren etc. Maargoed ik heb daar een vriendengroep onze leeftijdscatogorie is tussen de 18-21 ongeveer wij zijn de jongere generatie. Ik kom hier pas een jaar. Er is ook een groep mensen die hier al veel eerder kwamen hun zijn tussen de 22-28. Hun zijn er ook vaak in het weekend. En Jason kwam er vroeger ook veel maar in dat jaar dat ik er kwam had ik hem nog nooit gezien tot en met oud en nieuw. Toen leerde ik hem kennen. We raakten aan de praat en het was heel gezellig we zaten buiten een sigaret te roken en toen pakte hij sneaky mijn hand vast. De avond verliep verder super leuk, we hebben ook niet gezoend of iets dergelijks.

De volgende dag voegde hij mij toe op facebook zodoende raakte wij aan de praat, en na een week appen spraken we af bij hem thuis, achteraf niet zo slim misschien maar ik vond het heel leuk bij hem, ik voelde me echt op mijn gemak , we hadden die dag ook seks. We spraken steeds vaker af en ik werd echt verliefd op hem , we konden overal over praten en hadden de grootste lol samen. Mijn vriendengroep en zijn vrienden wisten er niks van omdat we geen zin in geroddel hadden. Na twee maanden daten kwam een, één of andere oude crush van hem terug van haar stage uit spanje. Het bleek dat hij gevoelens had voor haar , voordat zij op reis ging maar het was niks geworden ofzo dus was hij haar maar"vergeten" anyhow toen hij haar weer een keer zag voelde hij weer wat voor haar ofzo.
Ik was echt gebroken toen hij mij dat vertelde. We spraken ook niet meer echt af daarna, maar ik bleef hem wel zien bij onze kroeg bijna ieder weekend. En als ik had gedronken en we zaten buiten te roken dan had vaak de neiging hem te knuffelen of te kussen. Een paar keer is dat ook gebeurd het is echt niet slim van me, maar hij is dan ook gewoon nuchter want hij komt altijd met de auto, ookal ben ik degene die aanstalte maakt hij zou beter moeten weten. En afgelopen oud en nieuw 2016/2017 was hij er ook weer bij en toen hebben we gezoend en geknuffeld, maar ik vond het zo moeilijk want het was precies een jaar geleden en ook dezelfde plek dat ik hem had leren kennen. Toen die nacht zei ik dat ik met hem wou praten over alles het was inmiddels 5:00 en we hadden echt tot 7:00 lopen praten. Hij zei het volgende: Ik was verliefd op je maar alles was gewoon zo moeilijk , dat hij onzeker was over zichzelf, en dat hij een meisje zoekt waarvoor hij echt moet zorgen ofzo omdat hij altijd het gevoel heeft dat hij iedereen moet redden.

En hij zei zelf nadat hij onze “relatie” verbrak dat hij altijd van me zou houden als een vriendin en graag vrienden wou blijven. Dat jaar heeft hij mij nooit uit zichzelf geappt het kwam altijd van mijn kant. Daar ben ik met oud en nieuw dus ook heel erg boos om geworden.

Alleen ja ik ben dus niet meer verliefd op Jason maar ik heb wel echt een zwak voor hem… en ik zie hem nog wel bijna ieder weekend, maar niet naar die kroeg gaan is ook niet echt een optie want al mijn beste vrienden zitten daar ook ieder weekend… sigh

En ja ik weet gewoon niet echt wat ik ermee aan moet of hoe ik hem kan vergeten?
Oja als je dit helemaal gelezen hebt thanks gurl voor de tijd

Minder naar de kroeg gaan dus. Ik geloof niet dat dat jullie enige plek is om te chillen, probeer wat anders te doen ipv bijna elk weekend naar jullie kroeg te gaan. Anders vergeet je hem zo nooit.

Je wil hem vergeten maar toch blijf je iedere keer weer naar een kroeg gaan waar hij ook steeds is? Op die manier maak je het jezelf echt heel erg moeilijk. Probeer andere dingen te doen, naar andere plekken te gaan. Probeer niet aan hem te denken. Dat kan echt alleen maar als je hoofd te vol is om aan hem te denken.