waarom niet ongesteld ? zwanger ?

HeyHey,

ik ben een meisje van 15 ( word bijna 16 ) en moest vandaag ongesteld worden maar dat ben ik dus niet.
ik ben het sinds ik voor de 1e keer ongesteld ben geweest , nog nooit optijd geweest.
ik heb sinds een paar maanden een vriendje en we hebben seks gehad ( wel veilig ) maar ik ben nu bang dat ik zwanger ben omdat ik het nog niet ben geworden.
ik heb wel klachten zoals : lage buikpijn , meer puistjes , zin in zoet eten , bruine afscheiding , diarree , rugpijn en al dat soort dingen.
Al die dingen die ik heb komen bij de zwangerschap voor en als je ongesteld moet worden.
ik heb al op internet een beetje rond gezocht wat het kan zijn maar er komt niet veel duidelijkheid uit …

liefs cher.

Zolang je binnen enkele weken nog niet ongesteld bent, zou ik me zorgen maken, maar nu nog niet (stress beïnvloedt ook je ongesteldheid dus…)

Je hoeft je nu nog niet druk te maken.

het is pas 1 dag, dat is echt niet zo raar hoor. Als het nou een maand ofzo later is hoef je je pas zorgen te gaan maken

Ik zou inderdaad enkele dagen of weken afwachten en als er dan nog niets gebeurd eens naar de dokter gaan ofzo :slightly_smiling_face:

Probeer vooral rustig te blijven! x

Geen zorgen. Ik ben ook altijd over tijd ;p

Dit mag in het algemene ben ik zwanger topic. Slotje hierop