Waarom negeert hij mij?

Hey girlzz!

Ik zit met iets vervelends…

Ik ben in september een nieuwe opleiding gestart, namelijk een zevende en laatste jaar in het middelbaar.

Nu kwam na een week een nieuwe jongen bij en op het begin was hij heel vriendelijk, stuurde berichten, kwam af en toe praten met mij etc. Maar sinds een bepaald moment is hij afstandelijk geworden… Er was een moment dat hadden gechat over een roddel en hij zei tegen de anderen dat het ‘ons geheimpje’ was waarop de anderen zeiden ‘oehh’, maar ik zei meteen dat ik een vriend heb en dat weet hij ook. Erna heb ik hem een dag wat genegeerd. Sinds erna is hij mij beginnen negeren en doet hij zelfs soms op bepaalde momenten gemeen tegen mij. Ik weet niet of het door dat ene moment komt … Maar ik heb dus niets verkeerd gedaan… Tegen alle andere meisjes is hij leuk, vriendelijk en zelfs heel flirterig. Tegen mij is hij afstandelijk en dus soms ook een beetje gemeen.

Hoe zou dit kunnen komen?

Ik wil niet buiten de groep vallen, want ik heb het gevoel dat het andere klasgenoten ook wel beïnvloedt omdat hij wel goed in de groep ligt.

Alvast bedankt.

Vraag het hem.

ff