waarom negeert hij mij?

ik weet dat er een algemeen topic is maar daar werd niet op gereageerd(oud account).
maar er is dus een jongen, en ik vind hem al een tijdje leuk, vandaag heb ik met hem gefietst.(eerste keer dat ik tegen hem praat…).

Hij deed echt heel lief, en had echt de hele tijd een big smile :grinning:
dit is wel positief denk ik toch? maar op school met zijn vrienden kijkt hij nieteens mijn richting op.
zonder zijn vrienden wel heel vaak.

weet iemand waarom hij zo doet? en of hij mij leuk vind?

Geen idee, ik praat ook wel eens met een jongen, maar dat betekent nog niet dat hij me leuk vindt.

Is dit nu je 2e topic al over 'n jongen… zucht.

Als je niet nieuw bent, moet je wel weten dat je niet overal iets van moet maken als er algemene topics zijn.

Vraag het hem

Laat haar toch lekker, ze vraagt alleen om advies.

Dat hij met je praat en af en toe naar je lacht hoeft niet meteen te betekenen dat hij je leuk vind. Alleen raar dat hij je negeert zodra hij met vrienden is, misschien schaamt hij zich ergens voor of is erg verlegen in de buurt van zijn vrienden? Blijf met hem praten en probeer eens subtiel te vragen waarom die dat doet.

Ik denk dat hij was afgeleid door z’n vrienden, of hij durfde niet door zijn vrienden. Wat was de reden dat je samen met hem fietste? Kun je dat niet nog een keer regelen?

Er zijn hier zoveel mensen die ‘‘alleen om advies’’ vragen, maar wel voor elke scheet een topic openen.
Ik denk dat ze dat bedoelt.

En ik denk dat hij gewoon op school zijn ding doet. Dan hoeft hij niet per ce aandacht aan jou te geven. voor hetzelfde geld ziet hij je gewoon oprecht niet ofzo

ik kwam hem gewoon tegen toen die alleen was, hij deed toen echt heel lief, en ik zag het helemaal zitten.
maar nu op de facebook chat doet ie zo afstandelijk, hij vraagt niks terug, en negeert me nadat ik doei zei

ik denk niet dat hij je opzettelijk negeert, maar misschien was hij druk met zijn vrienden gewoon? of misschien is hij gewoon niet zo geinteresseerd in je als je denkt en misschien is het een lamzak op social media. je kunt het het beste even aankijken en iets vaker met 'm fietsen (alleen met hem zijn)

Als je nog eens alleen met hem bent, vraag dan of hij een keer met je wilt afspreken.

er gaan geruchten dat hij een vriendin heeft :frowning_face: ik vraag het straks wel even.
hij toont echt geen interesse in mij nu. en op school helemaal vragen, en z’n vrienden negeren voor mij.