waarom moeten meisjes altijd knap zijn volgens jongens?

Volgens mij is het eerder een kwestie van uitstraling dan van schoonheid of iets dergelijks.

Dat wordt gewoon aangeleerd, het duurt even voor ze doorhebben dat ‘wat de rest zegt’ helemaal geen *** uitmaakt. Ook spelen vrienden enz vaak mee. Meiden zijn net zo schuldig hieraan, die geven ook cijfers of keuren een jongen meteen al af als hij niet ‘cute’ genoeg is. Daar kan ik me net zo erg aan ergeren.

ik ben kei lekka iedereen wil mij~
xoxo damon
en elijah
hahaahahah
ziet dit maar als een up.

Iedere jongen heeft een ander beeld van knap en zo valt iedere jongen ook op een ander type meisje. Ik vind een aantrekkelijke vriend ook belangrijk, maar het is niet hetgeen wat centraal staat.

Meisjes doen precies hetzelfde.

Als een jonge je echt leuk vindt om je innerlijk vind die vanzelf alles mooi aan je!

Lieve schat, het is wat jij verstaat onder knap, en wat hij verstaat onder knap.

En meestal is het gewoon een goede match, en draait het niet om dat je met een populaire jongen een relatie krijgt of een echt leuke jongen.
But you will learn. :slightly_smiling_face:

Ja meiden hebben ook veel eisen meid.
het ligt toch aan de jongenman zelf… als je een goede jongen uitkiest krijg je een beter resultaat

Eigenlijk niet nee. Maar ik snap wel wat je bedoelt!

Mijn vriend is niet zo!
Anders was hij niet bij mij haha xD

Telephonic heeft gelijk.

Meisjes zijn precies hetzelfde? Je wil toch iemand tot wie je je lichamelijk aangetrokken voelt? Innerlijk is belangrijk, maar uiterlijk ook en knap is voor iedereen iets anders.

Meiden letten ook erg veel op uiterlijk hoor. En we doen zelf al die make-up op, wanneer de meeste jongens juist zeggen dat het helemaal niet hoeft.

dat is helemaal niet zo dan kijk je zelf waarschijnlijk ook alleen naar de knappen en populaire jongens.
zijn ook genoeg jongens die voor innerlijk gaan en hoe ouder ze worden hoe meer dat er doen.

daarom denk ik ook nooit wat doet die mooie man met zo minder mooi persoon nee dan denk ik ze is van binnen vast een prachtplaatje en daarom ook via de buitenkant en o kunnen jongens ook denken

doet me denken aan vroeger toen had ik een minder knappen vriendin die verliefd was op een jongen die jongen hoefde haar niet vond dr lelijk(beetje gemeen)
en toen ik aan haar vroeg waarom vind je hem leuk dan kon ze alleen zeggen vind hem knap wand ze kon hem niet goed.

Meisjes letten hier net zo veel op, misschien nog wel meer. Dat merk ik iig wel in mijn omgeving. Als een jongen niet leuk genoeg is mag hij meteen weg, zonder ook maar naar zijn innerlijk te kijken. En jongens doen dit ook. (ik bedoel hiermee natuurlijk niet iedereen, maar merendeel)

En ik zelf moet het ook toegeven, ik kijk (natuurlijk) als eerste naar het uiterlijk en als hij niet knap is zou ik nooit een relatie met hem kunnen hebben, omdat je natuurlijk ook wel iets lekkers wil om naar te kijken ipv. alléén een lief persoon.

Inderdaad. Mijn vriend hoeft niet per se mooi of knap te zijn, als hij maar gewoon een leuke uitstraling heeft. Aantrekkingskracht is daarbij belangrijk. Als je je niet tot iemand aangetrokken voelt kan je moeilijk een relatie beginnen met diegene. En zo heeft iedereen een andere smaak, dus er is altijd wel iemand die bij je past en je neemt zoals je bent.