Waarom mag jij vandaag trots zijn op jezelf?

De titel zegt het al; Waarom mag jij vandaag trots zijn op jezelf?

http://imageshack.us/a/img20/2807/zmna.png

Ik mag trots zijn op mezelf omdat ik vandaag niet heb gerookt. :slightly_smiling_face:

Goedzo ! :slightly_smiling_face:
uuuhm.
Ik werk heeeel hard aan mijn surprise :’)

Ik mag trots op mezelf zijn omdat ik heeeel erg gezond heb gegeten vandaag, haha (:

Ik mag trots zijn omdat ik vandaag Taalvariatie 2 volledig heb doorgenomen en gemarkeerd!

Omdat ik al best goed bezig ben met m’n to-do-lijst :slightly_smiling_face:

Ik moet er ook nog eentje maken! Maar goed zo :slightly_smiling_face:

Daar mag je inderdaad trots op zijn!

Ik ook dus die mag er ook nog bij! Nu net heb ik een salade en een zelfgemaakte smoothie met vers fruit als lunch. :slightly_smiling_face:

You go girl! Haha. Wat maak je?

omdat ik m’n huiswerk heb gemaakt:)

Een goeie wedstrijd gespeeld met een doelpunt!

Omdat ik gezond aan het eten ben, omdat ik vrolijk ben, omdat ik straks braaf naar mijn werk ga, omdat ik verantwoordelijk kan zijn, omdat ik tot nu toe telkens veilig thuiskom, omdat ik bijna driekwart van ons tijdschrift gedesigned heb :grinning:

Omdat ik mijn samenvatting voor school heb afgemaakt.

Goed zo meiden!

Dat zijn een heleboel redenen waardoor je inderdaad heel trots op jezelf mag zijn! Ik kan daar nog veel van leren aangezien ik nog niet zo verantwoordelijk ben en netjes naar mijn afspraken ga…

Gefeliciteerd! :slightly_smiling_face:

Ik mag trots op mezelf zijn omdat ik over alles positief probeer te denken zoals bij The Secret en het is erg goed gelukt vandaag!

ik weet het zo helaas niet :cold_sweat:

Ik mag trots zijn op mezelf omdat ik vandaag op een bokkend paard ben blijven zitten! :cold_sweat:

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Omdat ik wiskunde heb gemaakt. En omdat ik mijn coach vandaag niet heb gestompt, al had hij dat wel verdiend. :cold_sweat:

Nouuu zeg!

Hoezo nou zeg?.. Is alleen maar goed bedoeld:'3

ON:
Ik heb nog niet gerookt :sunglasses: