Waarom lukt het hem niet om seks met mij te hebben?

Hoihoi,

Ik ben nu al een tijdje met een jongen bezig en we hebben nu 2 keer seks gehad maar de laatste keren als we afspreken lukt het hem niet meer om seks te hebben. De eerste keren gaf hij al aan dat het hem niet echt lukt met condoom en het duurde toen ook vrij lang maar uiteindelijk lukte het hem toch. Maar de laatste keren kapt hij het al af voordat er uberhaupt iets van een penetratie heeft plaats gevonden. Hij heeft zelf een keer gezegd dat zijn lichaam te gestrest is en dat hij daar al een paar maanden last van heeft. Maar hij komt wel gewoon klaar van de andere handelingen die ik doe. Ik snap zelf dus niet zo goed wat dit inhoudt en waarom het hem niet lukt om seks met mij te hebben. Vooral ook omdat hij het voor mijn gevoel niet eens probeert om bij mij naar binnen te gaan.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

p.s ik wil ook wel een keer een gesprek met hem hierover aan gaan maar het is altijd lastig hoe ik dit precies moet brengen en wanneer ik er over kan beginnen.

Is hij al eens naar de huisarts geweest?

Soort prestatiedruk. Is het niet mogelijk om het zonder condoom te doen mits jullie beide soa-vrij zijn en andere anticonceptiemiddelen gebruiken?

@ Mrs.Jackson geen idee, volgens mij niet maar ik kan het er dus niet heel erg met hem over hebben, we zijn namelijk ook nog een beetje vaag, we hebben geen relatie ofzo.

@kopjechino ja zat ik ook aan de te denken idd, maar het lukt al niet voordat hij uberhaupt de condoom om doet

Als het toch al vaag is, lekker met iemand anders vaag gaan doen
Kan hij aan zijn stress dingen werken

Praat er iig met hem over. Het is de druk dat hij moet presteren, dat hij hard moet blijven. En ook onzekerheid. Stel hem gerust en maak hem heel geil, zo geil dat hij daar niet meer aan denkt.