Waarom lees ik

Waarom lees ik veel van mensen . Wijfen die in Nickelson jas lopen Blackberry enzo xd. ik snap die hele grap niet. ik loop er zo ook bij maar wat is daar grappig aan xd. kan iemand mij uitleggen

Dan ben je een aso/huppelkutje enz.

oow oke . eindelijk heb ik het gesnapt

hahahah sorry you made my day

ja klinkt grappig . maar ik wou weten waarom iedereen dat zegt xd

Het is niet grappig. Ik vind het sletterig.
Niet een Nickelson apart of een Blackberry apart, maar meestal hebben de meiden die een Nickelsonjas hoogglans hebben een blackberry, een oranje hoofd, geen lippen meer door de foundation, nauwelijks wenkbrauwen en pikzwarte spinnenpoten met uggs. En alleen maar omdat ze meelopen.

Het is meer zo dat er een grote groep jonge meiden is die zich nogal asociaal en sletterig gedragen, en veel dragen nickelson, hebben een blackberry en plamuren hun gezicht vol met make-up xD

Oow oke. ik loop er ook zo bij ik draag ook die jas en uggs enzo maar ik wil er niet bij horen ofzo ik vind het mooi . ik las bijna overal die reacties dus ik dacht waarom zeggen meisjes of jongens dat steeds .

Ik heb de jassen even gegoogeld want ik kende ze niet, in Belgie loopt niemand ermee rond en blackberry’s hebben er bij ons niet veel.

in Belgie is het anders .

ben jij dat op je profielfoto?

Je vraag is ondertussen wel beantwoord.