Waarom komt de mode van vroeger weer nu in de mode?

Heeyy

Ik vroeg me een keer af waarom de mode van vroeger nu weer ik in is. Zoals hoge rokken of van die wijde blousen enz.:stuck_out_tongue:

Omdat mensen van nu dat mooi vinden, en het daarom dragen?

Omdat mensen niet genoeg fantasie hebben om nog iets nieuws te bedenken. Het is gewoon mooi, dus waarom zou je het nu niet kunnen dragen?

Ik heb hier toevallig mijn PWS over gedaan. Komt grootendeels door de crisis, in dit soort tijden zie je dat rokken langer worden. In tijden van welvaart worden de rokken weer korten. Maar er zijn daarnaast nog wel veel meer factoren.

Omdat je niet steeds nieuwe dingen kunt bedenken, daarom grijpen mensen maar weer terug op dingen die al eerder in de mode waren, en passen die dan iets aan. En dan is het opnieuw ‘in’ (:

Jaa, maar als ze niet zouden zeggen; de mode van vroeger is nu in de mode , dan zouden je het nu niet dragen.

Dat is onzin, vind ik. Er is echt niet één persoon die zegt; ‘Zo, en nu laten we mode uit de Renaissance weer helemaal in komen!’

dat is niet waar, er is heus niet één persoon die tegen alle modemerken zegt; dít gaat het dit seizoen helemaal worden. als mensen iets mooi vinden, dan gaan grote merken ermee aan de slag. klaar.

en als je het niet mooi vind, nou, dan draag je het toch niet! (:

omdat het tijdloos is
omdat ze van gekkigheid niet meer weten wat ze trend maken en wat niet

Neee, maar als ze het nooit in de mode zouden zetten, dan zou je het ook nooit dragen.

^ Bullshit.