Waarom kijken jongens steeds naar mij?

Hooi,

Ik merk dus dat best wel wat jongens naar me kijken. Sinds twee jaar geleden merkte ik dit pas. Ik wist (weet nog steeds) alleen niet of ze mij wel ‘oke’ vinden of dat ik er juist zo stom bij loop dat ze naar mij kijken. De meesten waren eigenlijk best wel knap, sommigen ook uit hogere klassen. Daarom heb ik het ooit maar aan mijn vriendinnen gevraagd, ze zeiden dat het op de positieve manier is. Maar als dat zo is waarom zeggen die jongens dan nooit iets tegen mij? Ik word er eigenlijk best wel gek van, het is nu nog steeds aan de gang.
Ik ben best wel een onzekere, een beetje verlegen meisje, vandaar dat ik ook nog nooit iets met een jongen heb gehad. En dit dus helemaal niet snap. Ik ben trouwens 16 jaar.
Dit verhaal is trouwens niet narcistisch bedoelt ofzo, ik snap dit gewoon niet haha

Waarom kijken jongens naar je maar zeggen nooit iets tegen je? Herkent iemand dit?
Ik word er eigenlijk een beetje gek van haha.

Zo zijn jongens.

Ik denk dat jongens naar elk meisje kijken! Ik zie vaak ook jongens en mannen naar me kijken, het is gewoon omdat je een meisje bent.

jongens kijken wel vaker naar meisjes hoor.
je bent in ieder geval niet bijzonder of de enige

Omdat ze je knap vinden waarschijnlijk! Mannen kijken wel vaker naar (knappe) vrouwen, niet alleen naar jou hoor! Zoals wij vrouwen ook graag naar knappe mannen kijken! Of zelfs nakijken op straat. Maar dat betekent niet gelijk dat ze verliefd op je zijn. Die komt echt nog wel! :upside_down_face:

Herkenbaar… Kan bij mezelf ook niet voorstellen dat het is omdat ik zo knap ben(wat ik dus niet echt ben, denk ik. kan het zelf niet echt beoordelen natuurlijk) maar ik herken steeds vaker ook jongens omdat ze zo vaak kijken en ik wil dan ook wel eens weten waarom, hoe stom dat ook klinkt. Maar ik heb dus precies hetzelfde als jij, want als ze je leuk vinden stappen ze toch wel op je af zou je denken? Was een keertje een jongen op insta gaan volgen die altijd naar me keek en die ik ook wel knap vond, die begon tegen me te praten en toen bleek het dat hij me inderdaad al vaker had zien lopen en me knap vond. Maar bleek helaas wel een player te zijn. Neemt niet weg dat het positief kán zijn. Ik weet het niet haha

:bowing_man:

Dit. Iedereen kijkt naar mensen om zich heen, bewust of onbewust.