waarom jongens er soms zo lang over doen om terug te smsen.

soms duurt het eeuwen voor ze eindelijk iets terugsturen… waarom zou het zolang duren volgens jullie ?

omdat ze lui zijn? geen zin hebben? weet ik veel, elke jongen is anders ;p

De meeste jongens gooien hun mobiel ergens neer en na een paar uur vinden ze die weer :stuck_out_tongue: Dus denk dat dat de reden is?

Te veel meisjes die hem smsen ?
weet ik veel:$

Voetbal.

Of een of andere sport. Of ze weten niet wat ze zouden moeten antwoorden. Of het maakt ze allemaal niks uit. Of gamen. Of huiswerk. Of ze zijn idd lui. (…) etc.

mijn broer zit vaak voor de xbox en dan gaat zijn mobiel af, dan is het altijd: ja ik pak hem zo. Dat wordt dan altijd een paar uur later -.- want dan vergeet hij het weer blahblahblah…

hahahaha.
maar jongens snappen niet dat meisjes er over na denken hoelang het duurt voordat hij terug smst

Jaa drm ze denken altijd och ze kan nog wel ff wachten, en dat denken ze dan 5 uur lang haha domme knollen :stuck_out_tongue:

topic preceis op het goede moment, ik word er nu echt gestoord van.
even in het kort: hij zei maandag ‘ik spreek je morgen’, sindsdien is die niet meer op msn geweest en niet gesmst. dus ik stuur vanavond een sms of tie nog op msn komt.

krijg ik weer niks terug, nou dan interesseert het hem gewoon niet zoveel denk ik dan. word ik gek van…

Ja ik begrijp er werkelijk waar ook geen hout van, ik heb het nu namelijk ook. Maar hij begon zelf met smsen en dan duurt het 20 minuten (ja dat vind ik lang) voordat hij terugsmst. Zwaaar irritant

Niet alle jongens zijn zo, bij me broer is het omgedraaid; zn vriendin is degene die nooit terug smst.

Maar denk meestal dat het is omdat ze geen zin hebben/het vergeten.

ja dat heb ik ook heel vaak… dan komt ie maar niet online ZO irritant! haha

jep, en eigenlijk wou ik wachten tot hij er zelf mee kwam, maar dat kan ik dan weer niet. grrr, ik word er ook gewoon gek van, maarja om dan helemaal te gaan flippen tegen hem word ie ook niet enthousiaster van. ik moet me even afreageren op iemand :stuck_out_tongue:

Dat ze 'm weer kwijt zijn. Of dat ze denken ‘ook hallo, ik vind m’n xbox/ps3/weetikveel veel belangrijker op dit moment’. En dan sms’en ze óf 3 dagen later terug óf nooit =D Ik probeer (lees:probeer) me er niet zo druk om te maken xD

nou. Even om op de vraag aan te sluiten: Ik had blijkbaar ruzie met mijn beste vriend, en ik stuurde hem een smsje en het heeft letterlijk (even kijken) 28 dagen geduurd voordat hij heeft teruggesmst vandaag.
En nu praten we gewoon weer normaal.

ECHT WAT EEN ONGELOFELIJKE TUTTEBOL

Vaak zijn ze ergens druk mee bezig, zoals een of ander stom spelletje zoals fifa.

mijn vriend raakt altijd afgeleid en vergeet daarna om terug te smsen.
best vervelend, maar heb ik ook last van:p als het haast heeft bel ik dus liever

Gamen.

Gamen,
waaronder Black opps -.-

omdat ze gewoon geen zin hebben?
Ik snap het best, ik heb dat zelf ook best vaak. Dat ik een sms lees en denk zo van: oh.
En dan gewoon simpelweg vergeet terug te smsen!