Waarom jij niet meedoet met gym op school.

Hey Meiden,

Ik ben op zoek naar meiden die hun verhaal willen vertellen over waarom jij niet mee kan doen met gym. Ik doel hierbij op (chronische) ziekte\aandoening\handicap of een andere reden waarom jij niet mee kan doen. Ik zit zelf in examen jaar en moet een PTA gym behalen op een andere manier. Daarom kwam ik op het idee om wat mensen hun verhaal te laten doen en wat vragen daarover te stellen. Zelf heb ik nu 5 maanden een eetstoornis, daarom doe ik zelf niet mee aan gym. Ik ben zelf niet echt van het noten op girlscene, daarom heb ik liever dat we het ‘interview’ houden op skypeoffacebook (daarna mag je me altijd weer verwijderen natuurlijk). Maar als je dat niet fijn vind, is noten ook goed. Ik hoop op vele reacties :slightly_smiling_face:

Ook een eetstoornis, ik zit al sinds de kerstvakantie thuis :blush: En als ik school weer mag oppakken, zit gym er voorlopig niet in.

Zou jij je verhaal misschien willen doen? :slightly_smiling_face: Je kunt ook contact met mij opnemen via romtam@home.nl of mij noten natuurlijk.

Ja hoor, is goed! Hoe wil je dat doen?

Ik zal je even noten met mijn ideeën, alvast heel erg bedankt!

Een tijd niet mee mogen doen door Pfeiffer, en nu stop ik tussendoor ook vaak (al vind de leraar dat niet goed).

Heel erg bedankt, ik zal jullie gelijk noten! :slightly_smiling_face:

Ik heb eens een volledig jaar niet kunnen meedoen vanwege mijn vaststelling van klierkoorts. Laat maar iets weten eventueel :slightly_smiling_face:

Ik zal ik je even noten, heel erg bedankt :slightly_smiling_face:

Is prima!

Ik ben geboren met een chronische aandoening aan mijn voet. Naarmate ik ouder werd ging mijn voet steeds meer pijn doen daarom ben ik in de 2e geopereerd met als gevolgd dat ik NOOIT meer mag sporten of gymmen. IN de 2e en 3e hoefde ik niks te doen. Nu zit ik in mijn examenjaar dus moest ik elke periode een werkstuk/verslag maken wat helemaal nergens op sloeg. Gelukkig heb ik gym nu afgerond! :slightly_smiling_face:

Ik heb al een aantal jaar flink last van mijn knieën. Er werd van mij echter wel verwacht dat ik het elke gymles probeerde, maar bepaalde dingen als sprinten en trampoline springen mocht ik écht niet meedoen.

Bedankt meiden! Ik zal jullie even noten! :slightly_smiling_face:

Huh PTA’s voor gym? Ik moest wel verplichte dingen doen geloof ik, maar door mijn chronische aandoening deed ik niet altijd mee. Ach, meestal gaven ze me gewoon een 7. Chille school. Ook de aanwezigheidsplicht van 75% haalde ik natuurlijk lang niet, maar daar werd overheen gekeken…

Ja, we hebben onderdelen die worden gerekend als PTA’s. (ik kan je zo 1 2 3 niet meer opnoemen welke onderdelen…) Zou je misschien je verhaal willen doen?

up

up

Vroeger rond groep 3/4/5 kon ik ook niet meedoen. Door een ziekte aan mijn heupkom. Ziekte van perthes. Bleh, wat heb ik daar last van gehad zeg. Ik mocht ook daarom niet meegymen

Ik ben vorig jaar geslaagd, maar dus ik heb 5 jaar lang niet meegedaan met gym. Ik heb hypermobiliteitssyndroom, en ik ben 2 x geopereerd tussendoor + ik heb een half jaar pfeiffer gehad.