Waarom je haat hebt aan die ene docent..

had hiervoor in verkeerde bij schrijfels geplaatst, dus ff veranderd

Hier kan je alles plaatsen over je haatelijke docenten, wrm je ze niet mag en etc.

voorbeeld ;

Mijn wiskundeleraar, omdat hij altijd op me schrift kwijlt als die iets uitlegt. en ik er 1000x door hem ben uitgestuurd.

hope you enjoy!

• sorry als er al zn topic bestaat, die pagina van zoekmachine pakt me pc ff niet -

Ik haat ze allemaal, maar ik kies de ergste. Mijn frans lerares;;ze legt een dag van tevoren vreemde, moeilijke dingen uit terwijl we dat daarna nog steeds niet snappen. Volgende dag hebben we opeens een toets, zegt dat mens; had je maar beter moeten opletten. En als je er tegen in gaat && feiten over haar vertelt waar zij het niet mee-eens is, gaat ze zeggen dat ik stil moet zijn. Yeah right.

Mijn engels leraar, omdat hij niet spoort.
En mijn frans lerares, omdat ze gewoon zo’n hekel aan mij heeft, en mij als afwezig opgeeft terwijl ik dat niet ben etc etc.

Oh en mijn Nederlandse docent;; die man is 64 && KNETTERGEK. Zit ik te werken, zegt hij dat ik moet ophouden met vervelend doen. Schuif ik mn stoel aan, zegt hij dat ik stil moet zijn anders stuurt ie me eruit. Dat foktop mannetje moet met pensioen :]

mijn engels leraar, hij mag mij écht niet maar het meisje dat naast me zit wel, en dat merk je echt zo duidelijk. :s

Ik wilde iets zeggen over de topictitel, dat ‘haat hebben’ niet klopt, maar toen ik je bericht zag dacht ik meteen ‘laat maar zitten’.

Mijn geschiedenis leraar, omdat ie gewoon heel graag mensen afkraakt en me “baby” noemt. Gatverdamme.

Uuhm… Mijn wiskundedocent… wat een *** is hij. Iedereen haat hem van m’n klas. Hij is ook nog eens onze decaan -.- Hij vind zichzelf zo geweldig hea. Hij zet sommetjes op het bord en dan steken wij onze vingers op omdat we het willen oplossen zegt hij" Nee ik doe het wel voor jullie als cadeautje." WTF?? Nu weten wij niet eens of we het ooit zelf kunnen. Hij lijkt op een 1ofander manier op een bruine smurf 0.o

Nouja, jaar geleden was dat. Als ik (bij hem weer eens) straf kreeg, zat hij altijd zo dom te grinniken. Daar kan ik echt niet tegen <_< Als ik nu in de pauze langs zijn lokaal loopt is hij meestal een leerling een uitbrander aan het geven…

Mijn Nederlandse docent, omdat ze ons als kleine kinderen behandeld, domme dingen zegt, ons naar beneden haalt, mensen belachelijk maakt en huiswerk opgeeft wat serieus mijn zusje van 4 kan maken.

Mijn geschiedenisleraar en tevens ex-mentor (gelukkig ex!).
Omdat hij veel te streng is, hij vindt alles wat je vraagt dom “omdat hij dat allang heeft uitgelegd en je dat toch echt moet weten in 3 gymnasium” en zijn lessen zijn altijd hetzelfde; hij praat gewoon het hele uur alleen maar. We hebben geen werkboek, we krijgen geen opdrachten, we hoeven nooit werkstukken of extra opdrachten te doen, echt ELKE les praat hij gewoon het HELE uur lang, serieus. Daar wordt je zo moe van. En je moet echt het volle uur je volle aandacht erbij houden want als je geen aantekeningen maakt en/of dingen mist, haal je een onvoldoende op het proefwerk (hij vertelt allemaal dingen die niet in het boek staan-.-)
En hij is zo chagrijnig en hij leeft totaal niet met ons mee. Hij vind dat je lui bent en jezelf hebt overschat (ja dat heeft hij letterlijk gezegd) als je een onvoldoende voor zijn veel te moeilijke proefwerken hebt.

Heel verhaal, maar ik zou nog wel ff door kunnen gaan. Hij is echt een chagrijnige ongevoelige garnaal.

Zo, da’s eruit :slightly_smiling_face:

Mijn spaans lerares.
Omdat ze nauwelijks nederlands spreekt, en dus nauwelijks verstaanbaar is.
Omdat wanneer ik een vraag heb ze me overduidelijk negeert.
Ja echt, want dan loopt ze naar me toe; ‘waarom ga je niet aan het werk?’
‘Omdat ik het niet snap en ik op uw uitleg zit te wachten.’
‘Nou, dan niet’ Loop ze weg en verder kijkt ze niet meer naar mij om. Dit is vaker dan een keer voor gekomen.

En bijna elke les krijgen we ruzie met elkaar
BUHHHHHH

En het is echt niet zo dat ik express dwars ga doen, maar komop; als een lerares zo belachelijk gaat doen, moet ze niet verwachten dat ik nog braaf naar d’r ga luisteren/

Mijn Nederlandslerares en mijn Geschiedenislerares. Oh en die nieuwe vrouwelijke concierge. Het zijn gewoon monsters. Het maakt niet uit wát je doet of zegt, ze eten je op. Je kan niet eens normaal iets vragen aan uitleg o.i.d.

Ik heb nu eigenlijk alleen maar fijne docenten, dit jaar. Maar vorig jaar had ik voor Latijn een vrouw die zelf nog studeerde en de andere twee docenten Latijn/Grieks hadden al teveel uren, dus die konden ons geen les geven (we waren met 6 leerlingen in gym 4). En die vrouw kwam ALTIJD te laat, echt elk uur sowieso 10 minuten en soms kwam ze gewoon niet opdagen, en dan moesten we altijd met z’n zessen naar de meldkamer en naar de personeelskamer. En op maandag hadden we haar altijd het eerste uur, en dan werd er niet over Latijn gesproken, maar over het weekend. En als het dan wel over Latijn ging, wist ze dingen zelf niet of moest ze die nog helemaal gaan opzoeken. Nou, dat jaar is mijn Latijn dus ook nauwelijks verbeterd…
En, oh ja, we hadden ook een keer een toets en die was pas na 8 weken nagekeken… en ze had geen andere klas en de enige klas die ze had bestond uit 6 leerlingen. Echt heel slecht.

Maar nu heb ik gelukkig een andere docent van Latijn :slightly_smiling_face: Alleen, moest die vrouw dit jaar bij een SE-toets van Latijn surveilleren. En toen is ze dus gewoon NIET op komen dagen, echt slecht…

Mijn wiskunde docent omdat hij boos wordt als ik iets niet snap. ._.

mijn wiskunde leraar, omdat hij bijna nooit iets uitlegt en dat ik daarom slechte cijfers haal, maar het gaat beter nu ookal snap ik er niks van. Als we toets krijgen dan overhoren we niet.

Oh ja en vorig jaar mijn engelse leraar hij vindt zichzelf helemaal geweldig hij lacht altijd ook als je hem aanspreekt, hij haalt altijd koffie als de les beginnen, hij praat heel veel, maar als hij boos is gaat hij slaan (dat was 1 keer gebeurd niet bij mij maar iemand anders) plus hij heeft 2 jaar geleden niet mijn broer geholpen hij had problemen met zijn beste vriend (was zijn beste vriend) mijn moeder werd kwaad op hem omdat hij zegt ‘‘Ik ben hier om kinderen les te geven en niet om te helpen’’ mijn moeder noemde hem ook klootzak en ze schreeuwde volgens mij, maar ik weet het niet meer. Gelukkig krijg ik geen les meer van hem anders werd ik helemaal gek

Ik haat niet echt leraren maar:
Mijn maatschapijlerares stinkt uit dr mond, bah.
En mijn natuurkundedocent zat een hele preek te houden vandaag dat wij minder voor school doen dan vroeger en het kwam er op neer dat hij het ‘dom’ vond (heeft hij niet met deze woorden gezegd) dat wij bv geen formules af konden leiden en nog wat andere dingen.
Maar dat is nou niet echt motiverend en dan krijg je echt het gevoel dat je gewoon iets verkeerd doet, verder een hele lieve man maar dit vind ik gewoon een beetje lullig. Want er zijn mensen die er wel veel voor doen en het wel proberen te snappen.

Maar over het algemeen vind ik dat ik wel aardige leraren heb, het wordt echt beter als je in de bovenbouw zit qua leraren vind ik.

Mijn wiskundeleraar. Gewoon omdat het een ongelooflijke eikel is.
Ik heb serieus nog nooit zó’n vervelende en slechte leraar meegemaakt!

Hij weigerde op een gegeven moment om ons les te geven omdat hij vond dat we te druk waren, wat absoluut niet het geval was. (Ik weet wel ergere gevallen van drukke klassen…) En sowieso had hij bij voorbaat al een hekel aan onze klas.

Ook hadden een aantal leerlingen (waaronder ik) op een woensdag met een cluster een excursie, waardoor we de wiskundeles misten. Hij heeft in die les dus iets moeilijks uitgelegd (wat niemand snapte). Dus degenen die mee waren met de excursie begrepen het al helemaal niet.
Toen vroeg een meisje of hij dat kon herhalen: Werd hij hartstikke kwaad!
“De wiskundeles is ervoor om jullie uitleg te geven, niet om jullie vragen te beantwoorden! Als jullie er niet zijn dan is dat jullie eigen schuld! Dus als jullie nog een keer vragen hebben over de stof, dan komen jullie maar in jullie vrije tijd naar mij toe, want ik WEIGER om nog jullie vragen te beantwoorden tijdens de les. DAAR IS DIE NIET VOOR!”

Echt, die vent is gestoord.
Oh ja, en toen we gingen klagen bij de coördinator heeft hij dat ook op ons afgereageerd door, weer, te weigeren om les te geven.

En dat is dan mijn decaan…

Mijn fle-lerares. Omdat ze me kut cijfers geeft terwijl ik veel betere cijfers hoor te hebben. Volgens mij haat ze me.

Ik heb niet echt haat aan een leraar, maar mijn M&O leraar is wel irritant, hij flipt bijna elke les omdat hij vindt dat er teveel gepraat wordt en als je iets vraag over het huiswerk van een week geleden omdat je dat nog niet snapt, zegt hij ‘ja, moest je daar maar eerder mee komen, dat heb ik vorige week allemaal uitgelegd’.