Waarom is school zo saaai?

Ik moet ook nog 1 of 2 weken echt doodsaaaaaai!:gaap:

Ik ben waarschijnlijk de enige die straks blij dat ze weer echt naar school kan. Maar ja dan moet ik wel eerst toegelaten worden.

Dan moet je het leuker maken :3.
Gewoon lol maken met vriendinnen, dan is de week zo om.

huh ?

Kunst academie yez.

Ik vind gewoon school ook niet verschrikkelijk eigenlijk… Oké sommige vakken zijn echt om te kotsen, en sommige leraren ook. Maar ik overleef het, mijn vriendinnen maken het leuk

Okeee, maar niemand heeft nog gezegt waarom school zo saai is?

PS: Het is nog geen vakantiee.

Niemand heeft nog gezegt waarom school zo saai is?

PS: het is nog geen vakantie.

Omdat jij niet bij mij in de klas zit. Geloof me, als ik zonder mezelf moest leven zou mijn leven echt saai zijn. Om dan nog maar niet te spreken over mijn arme klasgenoten.

Saai ja, maar als jij op straat wilt leven zonder baan is jou keuze toch?

uh nee hoor >_>

Omdat dat niet bij iedereen zo is :grinning:

het is toch in de categorie ‘onzin’
laat der lekker.

laat wie lekker?

jou.

Ik weet niet waarom sommige mensen zeggen het is nog geen vakantie,
terwijl ik al dik sinds vrijdag vakantie heb ? Heel Limburg trouwens, en Brabant ook volgens mij. De vakantie’s lopen niet gelijk voor degene die het nog niet weten (’’:.

nee niet heel brabant, kijk maar naar mij. en niet alles draait om jou ofzo, dat als jij vakantie hebt iedereen het dan heeft :S

ehm ik heb nog een week school. en dan pas vakantie.

Meid, leer beter lezen, en de vorige reacties ook. Ik zei juist dat niet iedereen gelijk vakantie heeft want een paar andere zeiden dat t nog geen vakantie was omdat ze zelf nog geen vakantie hadden. (Lees de vorige keer ff alle reacties door, dan snap je het miss :grinning: )