Waarom hyves?

Waarom gebruik jij hyves en wat vind je er van?
Ik ben aan hyves begonnen omdat ik dacht dat het wel een leuke manier was om contact te houden met bijvoorbeeld verre vrienden. Nu weet ik wel beter, hyves is een soort populariteitswedstrijd geworden, wie heeft de meeste vrienden, wie heeft de meeste “R&R” op de profielfoto en wie word het meest gekrabbeld op een dag. Maarja zo zie ik hyves. En jullie?

Ik ook. Maar toch zit ik erop.
Mijn vriendinnen zeurden zo dat ik geen hyves had.
Ik doe er nooit iets mee, daarom heb ik maar 70 vrienden :'3

Ik ook op dezelfde manier, en zo gebruik ik het nog steeds, om is te vragen hoe het met iedereen gaat. Ook vind ik het best handig om iets achter te laten voor iemand als ik die verder niet kan bereiken en toch belangrijk is.
Het zal mij een worst wezen hoeveel respects ik heb. Ook erger ik me wel aan die sletjes die je krabbelen, ‘R&R?:$’. Achja.

Ja zo zie ik het ook wel, ik erger me er echt aan als ik op hyves zit. Maar ik zit niet meer zo vaak op hyves haha xD De rest van mijn vriendinnen enzo wel, volgens mij wordt je tegenwoordig haast als contactgestoorde beschouwd als je geen hyves hebt xD

Ik heb het omdat ik mn vrienden er makkelijk mee kan contacten -ik heb het niet zo op msn-, en gelukkig doen hun ook niet mee aan dat populaire gezeik. ^-^

haha precies hier boven heb ook nog maar 80 vrienden.
Vriendinnen zatten ook tezeuren maarja vind het niet
zo erg, vind het leuk om fotos tebekijken van mensen

er zijn al zoveel van deze topics.
ik zit wel op hyves. ik geef eigenlijk nooit respects of reactie’s
alleen als ik de foto echt heel leuk vind. ik zou nooit vragen om R+R
omdat ik dar gewoon vreselijk vind. er is mij trouwens nog nooit om
gevraagt. alleen door vriendinnen ofzo

Dat woordje maar doet 't hem.

Ik snap wat je bedoeld. Zelf doe ik wel aan hyves maar niet zo super fanatiek. Het is leuk om je foto’s te delen en om bvb contact te houden met vakantievrienden. Maar ik vind dat mensen ook echt te ver gaan als ze onder elke foto ‘R+R?’ te zetten. Daar erger ik me echt dood aan.

ik heb er 270 ofzo,
wat vergeleken mijn vriendinnen enzo,
gewoon weinig is ;g

ik vind het wel leuk om foto’s te bekijken enzo,
en die mensen die vragen om r&r moet je gewoon hard uitlachen want het is echt dom wat ze doen :stuck_out_tongue:

In vergelijking met al die andere hyvesmensen heb ik er heel erg weinig.
Eigenlijk had ik maar tussen aanhalingtekens moeten zetten.

Omdat ik een band heb, en we hebben een bandhyves.
Dan is het wel zo handig dat ik daar ook op kan reageren enzo.
(Heb ook maar 20 vrienden xD)

yay, dan is er nu nog een.

_* “Maaihoofd” ging even opzoeken hoeveel /me er heeft
_Ik heb er 538, hoor ik nou bij de club?:'3

meestal hebben die mensen ook echt zo’n vreselijke foto die met picnick overbewerkt is.

Ik heb het ook, en sóms is het wel handig. Als je bijv het nummer/msn niet hebt van diegene kun je hem/haar even een krabbeltje sturen.
Voor oude vrienden is het ook wel leuk, en je ziet foto’s van bijvoorbeeld de jongen die je leuk vind, wat hem bezighoudt enz ^^

Maar eigenlijk vind ik hyves maar dom worden. Mensen zijn veel te veel bezig met populair worden en wie de beste is. Daarom zit ik er zowat nooit op.

ik had iets van 250 vrienden wat vergeleken met mijn ‘‘vrienden’’ weinig was, want hun hadden er 650. Heb het pas geleden verwijderd, vind het gewoon ect pathetic dat het alleen maar om het aantal vrienden draait…

-