Waarom houden jongens van borsten?

Oke, dit klinkt misschien raar, maar waarom houden jongens van borsten? Je kan er toch niet echt veel mee? Ik weet niet of dit de juiste pijler is, anders mag het verplaatst worden.

ja dat is een raar ding! maar wij houden weer van de spierballen, een sixpack, mooi kontje en stiekem ook van de geslachtsorganen :flushed:

whahaha
ik lig dubbel ik had super slechte zin en ik was net aan het blehren maar moet nu toch wel lachen whahah
nee ik denk dat ze ze mooi vinden, dat het instinct in hun ze zegt: hubba bubba zoals wij dat bij mannen hebben!

Ja dat vraag ik me ook af, het zijn eigenlijk fucked up rare dingen als je erover nadenkt. Maar dat is gewoon hoe de mens is gemaakt, dat mannen borsten aantrekkelijk vinden ( en andere vormen van het lichaam van de vrouw) en vrouwen weer amdere dingen zoals gespierdheid. Ik bedoel, als mannen borsten afstotelijk zouden vinden zou dat niet echt bevorderlijk zijn voor de geslachtsgemeenschap met die dingen hele tijd in je zicht.

Waarom niet? Borsten zijn nou eenmaal mooi en aantrekkelijk en dat zeg ik als hetero.

Deels nature en nurture. Vanuit een evolutionair standpunt tot de mens recht op ging lopen dienden de billen als een seksuele functie. Maar doordat de mens dus recht op ging lopen ontwikkelde de vrouw borsten. Vanuit een cultuur standpunt worden borsten als een van de intieme lichaamsdelen gezien en worden niet getoond, want dat wordt als onzedelijk beschouwd mede door hun seksuele functie. En als borsten wel worden getoond gaat het vaak gepaard met het concept seks en als je deze paring blijft tonen wordt het een soort pavlov reactie: borsten = seks.

Boobs are AWESOME…10 Reasons Why

Heh. Wat is er precies mooi aan dan? 2 vetklompen met tepels eraan, nou mooi hoor. :’)

Geenidee. Mijn crush is meer een billenman (ben ik overigens wel blij mee) haha.

Haha het klinkt echt ranzig zo

dit :stuck_out_tongue: plus omdat de link dus wordt gelegd tussen billen en borsten brede heupen/billen is een goede “draagmoeder” daardoor worden grote borsten vaak erg aantrekkelijk gevonden door mannen.

Haha ik heb gisteren notting hill gekeken en toen vroeg die Anna scott precies hetzelfde.

Wij meiden vinden waarschijnlijk de kont sexy van een jongen. Ik in ieder geval wel, die van mijn crush is wauw. Dus eigenlijk moet na gaan denken… Waarom vinden wij hun billen zo mooi? Zoiets hebben hun dus met borsten/billen van de vrouw.

Inderdaad, geef mij maar gewoon een sixpack!

Ik weet niet
Omdat alleen vrouwen dat hebben
Dus dat het dan al snel interessant word ?

Mij maar een lekkere billen! Ik ben niet zo van een sixpack, tenzij het hem staat!

Nee ik ben echt van gespierde mannen haha

Omdat ze zacht zijn? :cold_sweat:

Ik vroeg het aan mijn crush aangezien hij mijn billen zo mooi vind. Zegt ie: ‘Dat is niet uit te leggen, als jongenzijnde snap je dat’ Dus ik zei: ‘Ja, maar ik vind jouw billen ook echt sexy hoor’ Zegt ie: ‘Het is anders, maar ik denk wel dat je het dan begrijpt’ haha.

Dat verschilt toch zeker gewoon per jongen waar ze van houden?
Mijn vriend houdt juist meer van billen.