waarom hormonen?! WAAROM?!!

hey iedereen,
Ik heb een probleem, ik kan namelijk niet met het mannelijk geslacht omgaan! elke keer als ik kennismaak met een jongen
overtuig ik mezelf er onbewust van dat ik diegene leuk vind. waarom? geen idee… Ben ik de enige die dit heeft? heeft iemand tips?
Ik snap dat negeren van gevoelens werkt, maar dit duurt te lang en in die tijd heb ik me al neergezet als een doos. HELP alsjeblieft!
kuzjes mij

Dus elke jongen tegen wie jij praat vindt je leuk? Klinkt misschien lullig, niet zo bedoeld, maar wil je niet gewoon aandacht van jongens?

Plus, als een doos neerzetten is niet heel erg misschien vinden ze je wel grappig :sunglasses:

ja ik denk dat het de aandacht is… ik klink echt als een trut zo :bored:
hahaha ik denk eerder dat ze me een vage stalker vinden maar wel lief dat je het zegt :flushed:

Bedoel je niet gewoon dat je gauw gevoelens krijgt? Ik heb dat ook wel, dat ik het al gauw serieus neem. Ik kan 1 date gehad hebben met iemand en dan al bedacht hebben hoe onze bruiloft eruit ziet en hoeveel kinderen we gaan krijgen. Probeer er bewust een beetje afstand van te nemen want vaak ziet de andere persoon het niet zo.

Ik denk dat meer mensen dit wel hebben, mag ik vragen hoe oud je bent?
Als je nog 14/15/16 bent is dit denk ik gewoon fase :stuck_out_tongue:

ben 15, goed geraden :wink:
ik hoop inderdaad dat het een fase is want ik wordt gek van mijn overthinking…
tips voor tussendoor?
ps. hoe oud zijn jullie? :cold_sweat:

Ik ben 16, in januari 17. Ik had dit op m’n 14-15 jaar ook :sweat_smile:. Na een tijdje gaat het over hoor!

Het is niet raar. Wel vervelend. Maar hoe meer je het probeert te onderdrukken hoe erger het (en het overthinking) vaak wordt :stuck_out_tongue:

haha just enjoy it,
be shameless

Dat had ik ook toen ik 14-15-16 was.
Je vind de aandacht gewoon leuk en dat is niet verkeerd. Maar let wel op dat je niet te snel in een relatie gaat want dat zou nog eens kunnen tegenvallen.

Ik ben 20

oh god ik had een tijdje ook dat ik dacht dat ik elke jongen leuk vond waar ik ook maar een beetje vrienden mee werd, maar dat kwam vooral doordat iedereen om me heen daar zo op zat te pushen

bedenk gewoon van “vind ik 'm echt leuk en wil ik een relatie of is 't gewoon een leuke jongen met wie ik vrienden wil zijn”

bijna iedereen heeft die fase gehad i guess, ben bijna 18 trouwens