Waarom hij jou toch niet waard is! ^^

Ik heb net even gezocht of er al zo’n topic bestaat, maar ik heb niets kunnen vinden. Als dit wel het geval is, mag er een slotje op (:

Ik weet hoe rot het voelt als een jongen het uitmaakt of geen contact meer wilt. Bij mij helpt het altijd om al zijn negatieve “eigenschappen” op een rijtje te zetten. Misschien helpt het jullie ook? :grinning:

Nog nooit gedumpt of gehad dat een jongen geen contact meer wilde
Maar je kan het ook anders bekijken, dat doe ik altijd.
Als iets stuk loopt, moet je het zien als een ervaring, als iets waar je wat van geleerd hebt, wat je meeneemt voor later, niet als een zwarte periode die je het liefste vergeet, zelfs al was het nog zo’n lul.

Mwoah, een jaar geleden had dit misschien geholpen, maar nu ben ik echt wel totally over die jongen heen!

Maar goed, wat helpt;

• Geen contact meer hebben
  • Idd negatieve eigenschappen blijven herhalen voor jezelf
  • Een baan zoeken

@ miiamore, daar heb je zeker gelijk. hardstikke goede gedachten om zo door het leven te gaan (:

up?

niemand? :stuck_out_tongue:

jah dat deed ik oook altijd! Ik maakte altijd een lijst van z’n pro’s en contra’s en uiteindelijk besefte ik echt dat ik beter af was zonder hem.

pfffff…
it’s over.
and i feel so lonely!
iedereen zegt dat die he tme niet waard is, dat ik beter kan krijgen enz.
maar dat wil ik niet… (ook al weet ik dat het echt niet kan, hoe die met me omgaat… )
hebben jullie dat ook ??

dat is egt een hele goeie ! bedankt!:wink:

Soms is het erg moeilijk om hem niet een ongelofelijke lul te vinden =P. Maar idd, je weet voor de volgende keer beter wat je wel en niet wilt.

Ik heb sinds 2 weken contact met een jongen, hij zag er heel erg leuk uit enzo en op msn leuke gesprekken. Hij praatte soms uit zichzelf en vroeg ook om een keer af te spreken. Kom ik vandaag op msn, heeft ie een ander.
Ik voelde me best genaaid, maar nu mag hij helemaal opsodemieteren.

Omdat hij soms ‘heel erg afstandelijk kan zijn, maar hij daar verder niks mee bedoelt, en mij dus nog wel leuk vind’ zoals hij het zelf zegt.
Als hij afstandelijk gaat doen in vlagen, lekkerrr.

oh wacht dat ging trouwens niet over iemand met wie het uit is.
Mijn ex is mij niet waard, omdat hij 2 x vreemd ging, en bij zijn nieuwe vriendin (die zijn ex was, en waarmee hij was vreemd gegaan toen ie met mij had) ook alweer 2 of zelfs 3x vreemd is gegaan.
Vreemdgangers houd ik niet zo van, ze maken je alleen kapot.

up

ik + vriend die zou durven vreemd te gaan = :wave:

couldn’t agree more

ik had met carnaval een jongen ontmoet, 2 dage mee gekust enzo, daarna nog xtje tegegekomen op n feest, daarna wat gesmst, 2x gedate en toen was het over, hij smste niet meer terug enzo. hij was niet verliefd (moest ik via vriendin te weten komen), maar zoals hij tegen me praatte enzoo wat ie zei leek dat toch wel… hij had t ook altijd over mij tege ze vriendeee en we hadde echt bijna iets. gay.

met queensnight was ik dus uit, en hij was er ook, 2 vriendinnen hadden nog met m gepraat, had ie gezegd dat ie echt niet wist wat ie nu tege mij zou moeten zeggen enzo… en uiteindelijk heeft ie alleen hoi gezegd hahaha.
maar hij vond dan weer wel dat t niet netjes was hoe hij me gedumpt heeft.

maar toch; echt n watjeeeeeeeuh
en toch ben ik nog steeds niet over hem heen.
lul.

ik ben dom. :’)

ik ben ook zeeeeeer antivreemdgangers, dankjewel voor je vaccinatie, paps.

+1