Waarom heeft iedereen zomaar seks?

Omdat ze het willen? Misschien hebben die vrouwen/meisjes ook behoefte aan seks, niet alleen jongens hebben daar behoefte aan hoor.

Ik vind dat ieder voor zich moet bepalen met wie hij/zij seks heeft!
Ikzelf kan me niet voorstellen om met iemand die ik amper ken of geen relatie mee heb het bed in te duiken; mijn eerste keer was met mijn huidige vriend :slight_smile:

Ik heb niet zomaar seks, hoor ik er nu niet bij? :cry:

Je scheert mensen iets teveel over een kam naar mijn mening.

Je zegt het alsof het een feit is, maar dit is gewoon jouw mening. Waarom moet seks heel veel waarde hebben dan?

(Nee hiermee zeg ik niet dat ik zo ben en dat het voor mij geen waarde heeft. Maar ik heb respect voor de mensen die er anders over denken. :stuck_out_tongue: )

Hehe, dan hoort bijna iedereen die heeft gereageerd er niet bij

Dat vind ik nu ook! Tegenwoordig hoor je op feestjes dat meisjes met 4 verschillende jongens gekust hebben, gatver

Niet bij haar sekskring idd :’)
Daarom stond dat tweede zinnetje er ook onder xD

Dat kan ook, maar vind het hoe dan ook walgelijk. Besides, meestal zijn het meiden die gebruikt worden omdat zij hun gevoelens moeilijk kunnen onderdrukken, in tegenstelling tot jongens.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

@Horny_Virgin: ik moet effe lachen om je nickname, zeker in dit topic, haha.

Whaha, soms denk ik dat Horny_virgin haar username beter kan veranderen in preutse_snol ofzo (niet beledigend bedoelt), omdat haar reacties juist tegenovergestelde zijn dan onze eerste indruk :stuck_out_tongue:

toch heb ik ook nog iets van ‘jeetje’, das precies de goede reactie. mag je allemaal zelf weten hoor, maar ‘jeetje’. :slightly_smiling_face:

Het is inderdaad mijn mening, daarom ben ik mijn verhaal begonnen met : ‘‘Ik vind’’ :slightly_smiling_face:

Ik vind dat seks niet zomaar een spelletje is, terwijl dat tegenwoordig door jongeren wel zo wordt ervaren. Als je het bed hebt gedeeld met ontelbaar jongens, dan heeft het geen waarde meer, seks is dan niet meer bijzonder.

Hehe, toeval xD
Was m’n eigen nick helemaal vergeten.

In real life ben ik ook preuts. Misleidend he, m’n nick =p

Ik vind 't wel kunnen, sex for fun. Niet dat ik het heb hoor, maar ik kijk er niet raar van op als een van mijn vriendinnen of iemand die ik ken dat zou hebben.

Nou, ik zal toegeven. Ik heb ook wel eens one-night stands gehad.
Maaar, niet met totale vreemden wel met jongens waarmee ik een klik had, gewoon een bepaalde aantrekkingskracht. Ik was niet meteen verliefd op ze, maarja. Nu ben ik wat ouder en denk ik ook dat sex iets intiems is, iets dat je deelt met diegene waarvan je houd.

Nu is het niet zo dat ik tientallen one night stands heb gehad, ik kan ze op 1 hand makkelijk tellen. Maar voor mij had sex& zoenen in die periode helemaaal geen betekenis meer. Ik was gewoon opzoek naar een bevestiging, een bevestiging dat er wél jongens waren die mij leuk vonden, ik had 2x een relatie gehad en 2x was die jongen vreemdgegaan en had me gewoon heel dik gebruikt. Hebben ze achteraf ook toegegeven. Nu weet ik dat het ontzettend naief was van mezelf om te denken dat een jongen waarmee ik een one night stand had me niet gebruikte en dat ik op die manier mijn toen zo graag gewilde bevestiging kreeg maar oke. Ik was jong, wist ik veel. Nu bn ik nog jong maar ik weet nu dat ook sex en zoenen iets intiems zijn, iets dat je moet delen met je vriend waarvan je houd.

Ik heb het zelf helaas 1 x gedaan, en ik heb er echt grote grote spijt van!
Het is idd iets intiems, niet iets dat je zomaar moet doen, En ik was heel erg dronken, en ja ik weet het, het is niet een goed excuus maarja.
Ik heb er zelf van geleerd en doe het echt NOOIT meer.
Wel kende ik die jongen en had ik hem ook al een paar x gezien zonder dat er toen iets was gebeurt. Maarja.
Veel van geleerd, en ik doe het noooooit meer

Ik vind die connectie tussen die mensen die sex met elkaar hebben gehad in jouw omgeving echt pro o.o

Beschouw dit maar als een up, hahaha.

Ik vind dit inderdaad ook niet kunnen… Ik zal nóóit, maar dan ook nóóit een one-night-stand hebben, of iets wat daar ik de buurt komt. En dan kan iemand wel zeggen; zeg nooit nooit, maar ik vind seks gewoon iets intiems, en dat doe je uit liefde, en die mening zal bij mij nooit veranderen (:

Ik heb ook altijd zomaar sex met m’n vriend. Zomaar, uit het niets :stuck_out_tongue: