Waarom heeft hij mij nog niet....... vind hij me wel leuk?

In mei watsappte een jongen mij, hij was via via aan mijn nummer gekomen. Ik wist wel wie hij was, hij woont bij mij in het dorp en in juni kwam ik hem weer tegen) Ik was toen nog met iemand anders aan het daten. Hij heeft mij vanaf toen 4x mee uit gevraagd en in augustus zou ik dan eindelijk met hem uit gaan (die andere jongen was uiteindelijk niks geworden) maar toen kon ik niet en heb ik afgezegd en daarna eigenlijk niks meer laten horen. (hij is professioneel springruiter, die staan er om bekend niet zo trouw te zijn). Nu kwam ik hem 3 weken geleden tegen op een feestje en hij vroeg mij weer mee uit.

Omdat ik me erg gevleid voelde dat hij nog steeds met mij uit wilde ben ik dus vorige week met hem uiteten geweest en het was super gezellig! Heerlijk gegeten, gekletst en hij had ook nog eens alles betaald. Hij was nog even mee naar stal omdat hij onze paardjes wel wilde zien (dressuur) en daarna ging hij naar huis, hij was net iets verlegen en gaf me een kus op mijn wang.

Gister vroeg hij of ik zin had om mee te gaan naar de film, maar ik had andere plannen, ik ging namelijk al naar de presentatie van een veiling van dressuurpaarden en voor de grap zei ik ga je mee? (ik dacht… springruiter en dressuurpaarden… die gaat nooit mee) maar hij zei meteen jazeker en we zijn dus samen geweest naar een evenement waar ik maar ook hij veel bekende tegen kwamen. Ik vond het leuk dat hij graag met mij in het openbaar gezien wil worden! (we hebben ook dicht langs elkaar gezeten, soms een knie tegen de andere knie of een arm tegen elkaar aan). Maar aan het einde van de avond toen hij me thuis had gebracht en we nog even hadden zitten kletsen heeft hij mij toch weer niet gekust, hij vroeg wel nog of ik nog zin had om komend weekend mee naar de film te gaan.

Wat denken jullie? vind hij mij leuk? :flushed: (hij is 25 ik ben 20)

Ja ik denk zeker wel dat hij je leuk vindt, hij wil je graag zien in ieder geval. Misschien is hij gewoon wat voorzichtig? Jij zou ook initiatief kunnen nemen toch?

Ik denk dat hij gewoon een beetje voorzichtig is, maar je zeker leuk vindt!
Ik denk dat hij jou niet wil laten schrikken door je plotseling te zoenen als hij niet zeker weet of jij dat wel wilt :wink:
Dus laat hem zien dat je het wel wilt!

Of http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-vindtiemeleuk-topic-121240.9875.html
[Of vraag het hem.

Durf ik niet haha :cold_sweat:

Meestal staan springruiters er om bekend dat ze niet zo trouw zijn (lang niet allemaal natuurlijk) maar dus verwacht je ook dat ze je snel mee naar bed willen sleuren haha, of iig weten hoe ze vrouwen moeten versieren dus had verwacht dat hij mij wel al zou proberen te kussen. Was heel blij dat hij dat de eerste date niet deed omdat dat mij het gevoel gaf dat hij mij mee uit nam omdat hij me leuk vind en niet alleen om seks, maar ik ben toch gewend dat er meestal wel al gekust wordt op de eerste of tweede date :flushed:

Sommige mensen zoenen gewoon niet op de eerste date, of ze nou springruiter zijn of niet.

En de tweede date? :cold_sweat:

zeker vind hij je leuk!
Hij is inderdaad erg bescheiden.
Misschien moet jij (als je hem leuk vind) er iets meer mee doen.
Nu bedoel ik niet te zeggen dat je hem meteen moet zoenen wanneer je hem weer ziet, :’) maar gewoon zijn hand pakken bijvoorbeeld.
Dan krijgt hij de bevestiging dat jij hem ook leuk vind en dan durft hij misschien al meer.

Hij vindt het blijkbaar erg leuk om met je op te trekken. Jullie delen een passie en hij vraagt je mee iets leuks te gaan doen. Ga dit weekend met hem naar de film en kijk hoe het loopt. Is juist leuk toch?

Heeft er iemand tips om zelf het eerste initiatief te nemen? :flushed:

Haha lol staan professionele springruiters erom bekend niet trouw te zijn?

OT: Hmm… ik denk dat die je wel leuk vindt hoor, anders had die je echt niet nog een keer meegevraagd en toont hij geen initiatief.
En over dat zoenen… tsja, kan. Misschien was het ‘moment’ er niet ofzo, of gaf je geen duidelijke signalen?

Je kunt hem bijvoorbeeld een knuffel geven bij afscheid en hem dan aan blijven kijken na die knuffel. En dan langzaam dichterbij :hugs:

:flushed:

Hij vindt je echt wel leuk, anders vraagt hij je niet mee uit enzo. Geef hem gewoon wat signalen dat je wel met hem wilt zoenen? Of doe zelf wat en kijk hoe hij er op reageert. Goodluck! :slightly_smiling_face:

Maar hoe kan ik hem subtiel laten weten dat ik hem wel leuk vind? en dat ik wel wil kussen :cold_sweat:

Whaaat tuurlijk vind hij je leuk! Ik zelf ben niet zo van mensen over een kamp heen scheren, wie weet is hij wel niet zo’n player. Daar kun je maar op een manier achter komen, door het gewoon te proberen natuurlijk.

Je kunt makkelijk zelf het initiatief nemen om hem te zoenen, doe ik zovaak haha. Geef hem een knuffel, kijk hem aan en zoen hem dan gewoon. Bij mij gaat het gewoon automatisch, en bij mij is het nog nooit fout gegaan. Wel doe ik het pas als ik merk dat hij het ook wel wil. Je kunt ook een grappige opmerking maken zoals ‘‘afscheidskusje dan maar?’’ :cold_sweat:

:flushed:

Dat is nieuw: professionele springruiters staan erom bekend niet trouw te zijn. :flushed: Dressuurruiters niet zeker, laat me niet lachen.

Even ontopic: Het is pas jullie tweede date, misschien wil hij je gewoon niet afschrikken door te snel te gaan?

haha ja gewoon springruiter, dressuurruiters ook, en lang niet allemaal maar krijg van iedereen te horen dat je beter geen springruiter kunt daten :flushed:

Ik zit al erg lang in het paardenwereldje en heb het nog nooit van m’n leven gehoord. :flushed: Heeft denk ik niet bepaald met springruiter zijn te maken maar met de persoon zelf.

Maar dat is een beetje off-topic, vond het wel typisch dat het er stond aangezien ik me er totaal niet in kan vinden.

Haha geeft niet! ik zit al mijn hele leven in het paardenwereldje en ik hoor het al heel lang, en maak het ook wel ooit mee dat ik mannen met een andere vrouw de vrachtwagen in zie duiken dan hun vriendin na een feestje haha, miss dat het gewoon aan de brabanders ligt? :cold_sweat: