waarom gaat het altijd fout?

hey meiden! ik heb even advies nodig want voel me echt ***.
ik weet niet hoe het kan maar elke keer als ik iemand leuk vind gaat het mis, en meestal lijkt dit mijn fout te zijn maar mijn vriendinnen zeggen dat dit niet zo is
ik vond een jongen echt super leuk maar had 2 keer met hem afgesproken en hem een paar keer nog op andere plekken gezien. maar opeens ging hij anders doen enzo… hij deed heel kort en saai en ik vond dat echt niet leuk. uiteindelijk vond hij dus dat ik niet moest praten als hij met vrienden was ( wat ik helemaal niet wist want hij deed ook gewoon zo als hij alleen was)

en zo’n soort dingen gebeuren er dus elke keer, en dan voelt het bij mij of ik alles fout doe omdat die jongen s alweer een nieuw iemand hebben en ik nog bezig ben met proberen ze te vergeten…
ik ben elke keer degene die zn best moet doen voor iemand en nooit anders om
terwijl mijn vriendinnen bijna allemaal een lieve vriend hebben en zo niet dan hebben ze wel 3 jongens achter zich aan lopen…

ik snap echt niet wat ik fout doe, ik probeer nu ook niet meer tegen die laatste jongen te praten want hij heeft dus alweer een ander… maar voel me hier best rot over. sorry dat dit een beetje een zeur verhaal is haha.

'uiteindelijk vond hij dus dat ik niet moest praten als hij met vrienden was ( wat ik helemaal niet wist want hij deed ook gewoon zo als hij alleen was) ’

Wat een lul :slightly_smiling_face:

Dit ligt niet aan jou, je treft gewoon de verkeerde jongens…

Het ligt idd niet aan jou :sob::muscle:

“uiteindelijk vond hij dus dat ik niet moest praten als hij met vrienden was ( wat ik helemaal niet wist want hij deed ook gewoon zo als hij alleen was)” :flushed:

Dit vind ik echt absurd, je mag toch zelf bepalen tegen wie je wel en niet praat… :hammer:

+ Ik weet niet of het zo is, maar het lijkt een beetje of je er naar op zoek bent. Laat het gewoon op je afkomen.

ja dat misschien wel een beetje maar hij leek echt heel leuk en hij vond mij in het begin ook heel leuk maar ineens was het weg… wat echt stom is want ik dacht echt dat het dit keer goed zou komen met hem maar nu heeft hij dus weer een ander.
hij zei ook dat ik hem niet moest verwijderen maar ook niet moest ‘lastig vallen’. misschien ben ik te opdringerig overgekomen of iets maar ik vind niet dat ik hem overdreven veel appte ik reageerde gewoon op wat hij zei er waren soms zelfs dagen dat we niet prate ( 2 of 3 dagen achter elkaar)

Je bent nog jong merk ik aan je berichten. Ga opzoek naar jongens die wel leuk zijn :slightly_smiling_face:

misschien is het probleem ook wel dat ik altijd erover heb gedacht om een vriend te hebben waarmee ik alles kan delen en doen enzo, en dat ik nu dus het te graag wil en dan jongens leuk vind die eigenlijk niet bij me passen…

maar hoe kom ik hier v anaf? :hammer:

Relaxen, genieten van je jeugd en er gewoon echt in geloven dat het wel goed komt.

liefde komt die moet je niet zoeken dan gaat het 9 van de 10x fout

ten eerste vind ik het geen zeurverhaal, haha. en ik zal je vertellen, het ligt al helemaal niet aan jou. het was dan gewoon niet de juiste jongen voor je. voordat je de juiste vindt, moeten sommige mensen (helaas) wel héél veel andere sukkels gehad hebben!

heb een beetje het gevoel dat die jongen niet vanzelf na me toe zou komen…
of dat ik hem in 1 keer tegen kom. maarja zal me proberen niet meer om de jongen van nu druk te maken want blijkbaar was het voor hem niet zo belangrijk haha…