Waarom gaap je?

Omdat je moe bent, ja hehe. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar ik bedoel, waarom gaap je als je moe bent? Waarom knip je niet met je ogen ofzo, ik noem maar wat. En als je gaapt, waarom gaat je mond dan zo ver open, en kan je ook niet met je mond dicht gapen? En waarom krijg je traanogen als je gaapt?

Het klinkt best dom haha, maar ik meen dit best wel serieus.

Edit: en waarom is gapen aanstekelijk? als je iemand ziet gapen, gaap je automatisch zelf (meestal) ook.

• GAAP *

*GAAP*

*GAAP*

Ik dacht dat je altijd ging gapen omdat je zuurstof te kort had ofzo?

haha ik moest gapen toen ik dit las en toen kreeg ik ook tranen in mijn ogen en deed ik mijn mond ver open xD

IK GAAP IN LETTERS ._.

hee, ik kan wel met m’n mond dicht gapen!
speciaal geoefend voor op het werk hihi

Zal wel iets met je zenuwen te maken hebben ofzo, had geleerd van m’n biologieleraar dat gapen heel aanstekelijk is, dus als je iemand ziet gapen…

Als je gaapt dan heb je eigenlijk zuurstofgebrek.

Het kan zuurstoftekort in je hersenen zijn maar er zijn ook nog andere dingen.
Het blijkt (ik weet niet of ik het geloof) dat als je gaapt, je onbewust zin hebt in seks.

goeie vraag!

Heeee,
Ik zag dit topic & ik ging gapen haha.
Het is een slaapwekkend woord.
Gapen.
Hahaa.

Heeee,
Ik zag dit topic & ik ging gapen haha.
Het is een slaapwekkend woord.
Gapen.
Hahaa.

Ik dacht dat je lichaam dat doet zodat je wat extra zuurstof binnenkrijgt en je lichaam daardoor een ‘energiestoot’ krijgt. Helaas duurt deze energiestoot niet lang en ga je vanzelf weer gapen.

we moesten vorig jaar met nederlands een video kijken over gapen xD echt grappig om de seconde zag je in de klas iemand gapen xD

Haha,& alweer zie ik dit topic en ga ik gapen.

http://www.hoewerktmijnli…woord/waarom-gapen-mensen

toen ik de titel las moest ik gapen.

:’)