mijn hamstertje is net dood gegaan. en ik heb al zoveel dieren gehad die steeds doodgaan. echtstom.
hebbenjullie dit ook altijd :S vertel hier over je diertje.
mijn hamstertje is net dood gegaan. en ik heb al zoveel dieren gehad die steeds doodgaan. echtstom.
hebbenjullie dit ook altijd :S vertel hier over je diertje.
:’).
Ik vind het zielig van je hamster hoor, maar dieren gaan toch altijd dood :’). Mensen ook btw. That’s nature.
(dit deed mij aan die Fairly Odd Parents aflevering denken waar Timmy’s moeder schreeuwt; Alles wat ik aanraak, gaat doooood’)
Ik had drie hamsters die ziek waren en vervolgens stierven. Ik vond het heel erg, maar ze hadden veel pijn en hun tijd was helaas gekomen.
Ook had ik vissen, maar, dat zijn vissen.
Sterkte nog! Hamsters leven gewoon niet lang…
Iedereen gaat dood. Niet alleen dieren.
iedereen gaat toch dood?
maar wel sterkte met je hamster.
oh dat klonk hard…
^
hehe
Pff ik had ook ooit 5 goud vissen. Elke week ging er 1 dood ofz.
mensen gaan ook altijd dood maar dieren meestal eerder dus als een mens een dier heeft dan maakt 'ie meestal de dood van z’n dier wel mee.
dat is best logisch.
wat heeft dit eigenlijk met ‘‘food & sport’’ te maken?
^misschien gaat ze hem roosteren op de barbeque?
Tja, dieren ( en mensen ook trouwens ) gaan nou eenmaal dood. Dat is heel erg, maar het hoort erbij…
Het is niet leuk, maar het is een deel van het leven.
Hamsters leven sowieso niet lang.
Alles sterft op een gegeven moment, dat is hoe het gaat.
Sterkte ermee!
Het is niet leuk, maar vroeg of laat gaat iedereen dood.
Het hoort gewoon bij het leven.
onze poes moest ook gisteren worden in geslapen het is nu best wel raar en leeg zonder haar. En onze andere 2 katten zitten haar de hele tijd te zoeken. Echt zielig.
Ik heb een hond, een labrador van 8 jaar. Moet er niet aan denken dat hij dood gaat, maar het hoort er bij.
Alles wat geboren wordt, gaat ook een keertje dood.
Zo zit het leven nu eenmaal in elkaar.
Ik heb een hondje, een Maltezer Leeuwtje van inmiddels 14 jaar.
Het is echt een oud hondje, en dat merk je ook in zijn doen en laten.
Maar het moment, dat hij een spuitje krijgt…
Dan stort ik in.
Maar ik ben wel realistisch, en ik hoop natuurlijk dat hij nog een poosje bij ons mag blijven, maar als zijn tijd gekomen is…
Dan mag hij gaan.
Dan ben ik niet egoistisch, maar kies ik voor mijn lieve hondje.
Hij kan immers niet praten, en keuzes maken.
Ik wel.
Mijn hamster heb ik pas geleden in moeten laten slapen =[ was ook bestwel klote.
Wauw, als je het over doodgaande dieren hebt.
Vrijdag ben ik met m’n konijnen naar de dierenarts gegaan, gewoon voor een halfjaarlijkse controle & inentingen. Hartstikke gezonde beestjes zijn het, al redelijk oud voor een konijn (allebei 7) maar ze doen het nog goed. Kwam hij erachter dat ze allebei een blaasprobleem hebben (daar had hij idd wel gelijk in). Hij heeft er 1 geholpen. Die heeft hij onder narcose gebracht en z’n blaas een paar keer doorgespoeld. De rest van het weekend is m’n konijn echt een vaatdoekje geweest. Ik heb hem moeten voeren en water gegeven met zo’n spuitje, en het is allemaal voor niets geweest. Op dit moment kan hij helemaal niks meer. Ik heb hem maar bij z’n broer in z’n hok gelegd zodat hij rustig kan doodgaan. Zo zielig ;(
Die kutdierenarts ook. Dat blaasprobleem kan eigenlijk alleen echt verholpen worden door ze op een ander dieet te zetten, maar hij moest z’n blaas persee schoonspoelen en nu is hij gewoon bijna dood terwijl z’n broer nog springlevend is, en die heeft precies hetzelfde probleem.
& ik dacht ook echt dat het me niet zo heel veel kon schelen wanneer m’n konijnen doodgingen. Ik heb ze al wel vanaf groep 8, maar aangezien ik sinds dit jaar aan het studeren ben kijk ik er gewoon minder naar om. Maar als je dat beestje het hele weekend dan zo ziet vechten terwijl het echt helemaal geen nut meer heeft, dan breekt echt je hart ;( zo’n weerloos beestje is het, hij kan er echt geen reet aan doen.
Even een editje op m’n vorige berichtje: nu is hij echt dood namelijk heel naar om te zien hoe hij dood ging…