Waarom en hoe ging het uit met je ex?

[i]De titel zegt het al,
waarom en hoe ging het uit met je ex?
Wie heeft het uitgemaakt en wat is de reden daarvoor, brand los. =)

X[/i]

Hij maakte het uit, de reden was volgens hem de afstand , dat hij het niet meer aankon maar later ontdekte ik dat hij eigenlijk gewoon het beu was dat hij geen meiden meer kon versieren in z’n buurt omdat hij trouw moest zijn aan iemand die ver weg zat.
Kortom, een zak waarvan ik zoveel hield en achteraf bekeken, was hij maar een leugenaar…

We praten dan ook niet meer. Maar heb 'm wel even laten weten dat ik opnieuw verliefd ben . Gemeen, want hij heeft nog een zwak voor me.

bij de eerste had ik het uitgemaakt omdat ik hem niet leuk meer vond ,
onder de wiskunde les want we verveelde ons dus gingen we allemaal vragenlijsten maken en ze voor elkaar invullen (wij vriendinnen) en er was uds ook een vraag van vind je iemand leuk ik had nee ingevuld en erachter nix zeggen want ik zat naast mijn toemalige vriendje , later kreeg ik weer die vraag , weer nee ingevuld maar vergeten te zeggen van niet zeggen . Toen ging mn vriendin heel debiel doen xD en toen zei ik maar meteen tegen mijn toemalige vriendje dat ik hem niet meer leuk vond en dat het uit was . onder de wiskunde les dus.

en me andere vriendje woonde 2uur bij me vandaan reizen , ik kreeg iets met hem op zomerkamp ,toen we allebei terug wraen van vakantie was ik vet enthausiast enzo ik zei zo : jaa vind je het nou goed dat ik voglende week kom blalblala
hij zo : nou eerlijk gezegd vind ik je niet leuk meer sorry het is uit
maar ik had het al aan zien komen , want hij had echt nix maar dan helemaal nix van zich laten horen maarja ik was wel gek op hem dus voelde me er vet lang kut over .

maar nu heb ik hte allerliefste vriendje van de hele wereld (L) en zijn we al 7 maanden en 19dagen samen het liefste zoals het nu is voor altijd , alleen dan wel als ie ietsje dichterbij me woont .

Hij zei dat hij heel veel te doen had voor school en dat het heel druk was met de scheiding van zn ouders, en dat hij daarom geen tijd meer ging hebben voor mij, maar eigelijk had hij gewoon een ander.

Ex nummer 1 maakte het uit, omdat hij niet meer van me hield.
Ik maakte het uit bij ex nummer 2, omdat ik hem bijna nooit zag en daardoor eigenlijk ook nooit écht gevoelens voor hem heb gekregen.

hmmm, ik snap je wel, maar aan de andere kant; ik weet niet hoe oud hij is, maar is toch best begrijpelijk dat hij ook even wilt genieten? en om tegen jou te zeggen: ik vind je leuk, maar ik wil ook met andere meiden flirten etc., is lastig… dusja. pijnlijk, maar snap 'm wel.

Het werkte gewoon even niet meer… Hij zat slecht in z’n vel, ik was druk met een heleboel… het verliefde gevoel was even weg & toen heb ik t uitgemaakt.

Heb er deels spijt van, aan de andere kant istie nu leuker dan eerst :slightly_smiling_face: Hij is volwassener geworden, minder in zichzelf gekeerd & momenteel gaat het heel goed tussen ons =D Als het aan ons beiden ligt is het snel weer aan…

Heb um gemist <3

we were young and stupid

Eerst maakte hij t uit… en kon hij t zich drna niet meer ‘herinneren’
daarna herinnerde ik hem er aan en bevestigde hij het uitmaken nog eens
daarna bevestigde hij het nóg eens… en dáárna maakte hij het DEFINITIEF uit
(allemaal op 1 avond/nacht!!!) Daarna vond hij blijkbaar dat definitief ‘TIJDELIJK’ betekende… jahoorrr!
Maar hij wou me dus weer terug en dus maakte mijn leven tot een hel de 4 maanden nadat t uitging:|
waarom ging het uit? Omdat we altijd ruzies hadden die niet opgelost werden (hij deed iets… ‘herinnerde’ t zich niet/ontkende he/zag zn fouten niet in/weetikveel… en ik was dan altijd zo goed om het er eventjes aan te herinneren (A)

Na die 4 maanden kwam ik er btw achter dat ie in die 4 maanden waarin hij me nog steeds terug wou en hij zei dat ik alles voor hem was/het ware meisje voor hem was/hij echt niet verder kon leven zonder mij/ hij een laatste kans wou(hij had er al 10000verkloot) en die dan nooit meer zou verpesten/enz dat ie met nog 2 andere meisjes heeft geneukt (Waaronder zn ex) en zn ex precies het zelfde wijs maakte als mij ( k heb met haar gepraat drna en kwam er dus achter) en met nóg een meisje bezig was wat nu zn vriendin is… right. (hij zegt ook dat ie géén player is… hihi)
jaja… jongens!

kort en bondig haha, ben je nu dan ‘oud en wijs’? xD

Ex 1 (Ik was 16, en was mijn allereerste): Ik maakte het uit, ik zag hem in het begin best vaak, maar naderhand werd het minder. Hij loog tegen mij, en hij zat vééél liever bij zijn vrienden ipv bij zijn vriendin

Ex 2 (17): Na 3 maanden was ik zijn type niet :confused: dus hij maakte het uit, zo erg vond ik het niet, heb er ook geen verdriet van gehad

en tenslotte, ex 3: Hij gebruikte mij voor de seks, wegens omstandigheden kon ik een tijd geen seks hebben. Hij werd ontzettend kwaad, en hij ging ook nog is vreemd. Nouja toen was het uiteraad: Byebye. We hadden 3 weken zoiets, was nauwlijks een relatie te noemen.

En nu heb ik de allerliefste/leukste vriendje van de hélé wereld.

Hmm, hij kwam ermee aan zetten uit het niets. Gewoon, het alom gevreesde; ‘Ja ik voel eigenlijk niet zoveel meer voor je.’ Toen hebben we het nog even geprobeerd, maar het werkte voor hem echt niet meer. Zo raar, nooit iets voorgevallen of onze relatie niet onderhouden, anyways, zo ging het dus.
We hadden afgesproken, en hij had het wel echt lief uitgemaakt, maar achteraf beschouw ik het als een grote leugen, hij heeft niets waargemaakt van zijn beloftes. Nu komt hij erop terug en wil die alles met me uitpraten omdat er nogal roddels rondgaan over wat hij over mij gezegd zou hebben en vice versa. Iniedergeval, ik heb beseft dat er nog veel leuke jongens rondlopen en ik zou hem voor geen goud terug willen. Ik mis hem als kiespijn.

pff wat een eikel :crazy_face:

Hmm ik had met mijn huidige vriend gezoend.
En dat heb ik toen tegen mijn ex verteld en toen hebben we besloten het uit te maken.

wat een bastard. ;O

Hij maakte het uit.
We woonde ver uit elkaar, en hij voelde te weinig voor me, om het aan te houden.

Ik had een lieve vriend, die vol-le-dig tegen het uitmaken op msn was.
Na ongeveer 3 maanden begon ie ineens heel bot te doen als ik hem sprak op msn.
Ik kwam dan aanzetten met: hey schatje (L), alles goed?
Zei hij: hoi. jmj
Dit deed ie al een tijdje dus ik ging vragen wat er aan de hand was.
Zei ie dat hij het meer een broer/zus relatie begon te vinden en toen maakte de loser het via msn uit :’)

Maar nu heb ik de ááááller liefste vriend van de hele wereld en zou ik hem voor geen goud meer willen missen.

Ja
In het begin was het allemaal lief en aardig, en hij bedroog me al toen wij 2 weken hadden, met zijn ex. Eerlijk gezegt had ik wel liefdesverdriet. Maar, heb állang geen contact meer met hem. Dankzij mijn vriend weet ik weer wat liefde is ( ':

Het is echt een lul dat hij je alleen maar voor de seks wou, maar is na 3 weken seks niet een beetje vroeg Ö?
Of had je juist geen seks vanwege die persoonlijke redenen?

Hij maakte het uit als reden: ik voel niks meer voor je.
We hebben elkaar een week niet gesproken omdat hij in Tunesië zat.
Sindsdien spraken we elkaar elke dag (sms/bellen) en spraken we bijna elke week af. (is al bijna 2jaar geleden) En nu ineens… is het niks meer… maar ja het is zo raar… ik kan het niet uitleggen.
Hij heeft altijd gevoelens voor me gehad, ook al maakte hij het uit. We hebben daarna nooit meer wat gekregen omdat hij een te druk leven had en hij mij niet de aandacht kon geven die hij me wilde geven…

Jongens… :crazy_face: