Waarom een slotje?!?

Gisteren heb ik een topic gestart over chinese jongens, en meteen word ik al uitgemaakt voor racist… :dry:
Daarna wordt het ook meteen verder op mij gericht dat ik een goedkoop iemand ben of een troll. Het slaat echt helemaal nergens op. Ik ga hier niet zitten te smeken om normale reacties, maar als je te dom bent om te snappen dat het niks met racisme te maken heeft, moet je niet reageren. Maar waarschijnlijk zijn dit reacties van zielepootjes die zelf helemaal nooit aandacht krijgen van jongens. Tja, in mijn geval ligt dat iets anders… :sex:
Oke, mijn topic was misschien niet de interessantste, maar ik heb in mijn omgeving te maken met een hele chinese familie achter ons die dag in dag uit naar me lopen te gluren. Is weer eens wat anders als door marokkanen lastig gevallen te worden. En ik vind het ook een zwaktebod dat de mod het topic een slotje geeft na deze idiote reacties… :rage:

Wat een vreemde manier van aandacht vragen. :cold_sweat:

Slotje? :'D

Er kwam een slotje op je topic because troll.

And if not troll, then retarded.

Ik denk dat je dat stiekem zelf ook wel weet.

Er kwam een slotje op je topic omdat het niet echt ergens over ging en je toch geen normale reacties ging krijgen.

Mocht je zo nieuwsgierig zijn probeer het uit? Maar zoals al gezegd is, niet iedere Nederlander is hetzelfde, dus Aziaten ook niet.