Waarom draag je make up?

Waarom draag je make up?
  • Ik vind het gewoon leuk om met make-up te werken!
  • Om oneffenheden te verbergen
  • Omdat al m’n vriendinnen ook make-up dragen
  • Voor m’n vriend(in), hij/zij ziet me graag met make-up
  • iets anders

0 stemmers

Ik draag vooral make up omdat ik het leuk vind om mee te werken.
Ik heb niet veel oneffenheden dus gebruik amper poeder en ik vind make up super mooi bij mezelf.

Laat weten weten bij de reacties als je het wilt, wat jou antwoord was en waarom!

heb je beauty vragen? Kan je me altijd mailen beautyvragennl@gmail.com
De beste vragen komen in me blog en de ander beantwoord ik via me mail!

haha lol

Ik vind het leuk en mooi. Als ik geen zin heb, draag ik het ook niet.

Ik draag geen make-up. Alleen als ik een feestje of iets heb dan draag ik mascara en werk ik mijn wenkbrauwen een beetje bij en alleen omdat ik dat zelf leuk vind. Ik zou nooit voor iemand anders make-up gaan dragen.

Ja :slightly_smiling_face: Gebruik je dan alleen oog make up of ook foundation en poeder enzo?

om het beste in mijn gezicht te accentueren.

Jaa ik zou het ook nooit voor iemand dragen maar ik draag het wel elke dag ahaha

Omdat mijn huid een ramp is… Ik heb eigenlijk altijd wallen en puistjes en ook veel ook , ooh en ik heb rood haar dus zonder make up zijn mijn wimpers en wenkbrauwen niet echt zichtbaar… Oftewel wanneer ik geen make up draag zie ik er uit als een rood gestippelte zombie zonder wimpers en wenkbrauwen… YAY

Haha nou ja zeg! hoe oud ben je dan? :slightly_smiling_face:

omdat ik er anders uitzie als een lijk

Ik doe het als ik me 's ochtends zeer onaantrekkelijk voel, het geeft me dan net wat meer zelfvertrouwen

Soms ook foundation en alles, soms mascara, soms niets, het ligt er maar net aan hoeveel tijd ik heb, en wat voor dag ik heb op school!

waarom als een lijk?

@Rachel Ik ben 16

ooh vandaar

dan zie ik er heel moe uit hahha

bleek ben ik ook wel maar zo bleek dat alle foundation me oranje maakt

Dit klinkt een beetje gek, maar eigenlijk voor mezelf. Dat ik er wat frisser uitzie en dat ik gewoon zelf het idee heb dat ik ermee door kan :")

En bronzer werkt dat niet op bepaalde delen?