Ik ga even flink klagen.
Ik had zojuist een topic gepost over high heels en lang zijn. Vervolgens komt er een moderator genaamd ‘Curiosityy’ of zoiets die zegt dat hier al een topic over bestond en heeft er dus een slotje op gegooid.
WHAT THE ACTUAL FUCK.
Waarom doet iedereen zo verdomd moeilijk?!
Wat boeit het in godsnaam of er al een topic over bestaat?! Er wordt mij verteld dat ik maar de zoekfunctie moet zoeken ofzo. Believe me, als ik dat doe zal ik eerst een half uur moeten gaan zoeken naar het exacte topic dat ik zoek! Daar heb ik geen zin in, ik wilde graag even persoonlijk mijn verhaal uitleggen en reactie daarop.
‘Dan plaaats je toch gewoon een reactie op zo’n topic? blablabla’
Owja alsof dit zin heeft, dan wordt je vervolgens gewoon genegeerd ofzo.
Wat is het probleem dat er meerdere topics over hetzelfde onderwerp bestaan? Is een forum niet bedoeld om gewoon je eigen verhaal kwijt te kunnen en (tot op zekere hoogte) te kunnen zeggen wat je wilt? Vrij land weten we nog.
Nu krijg ik vast een waarschuwing van Girlscene of wordt mijn account geblokkeerd ofzo. Maar daar help je niemand mee. Het is hetzelfde als je een boze klant in je winkel krijgt. Die wil je toch helpen met het probleem? Of ga je die gewoon je winkel uitzetten, zo van ‘doei’. ?
Mocht ik hier allemaal negatieve reacties op krijgen, dingen als dat ik normaal moet doen ofzo en niet zo moet zeuren en m’n mond moet houden, ook prima. Dagdagx.
Well ‘slotje’ you too.