Waarom doet iedereen zo moeilijk?!

Ik ga even flink klagen. :rage:

Ik had zojuist een topic gepost over high heels en lang zijn. Vervolgens komt er een moderator genaamd ‘Curiosityy’ of zoiets die zegt dat hier al een topic over bestond en heeft er dus een slotje op gegooid.

WHAT THE ACTUAL FUCK.
Waarom doet iedereen zo verdomd moeilijk?!

Wat boeit het in godsnaam of er al een topic over bestaat?! Er wordt mij verteld dat ik maar de zoekfunctie moet zoeken ofzo. Believe me, als ik dat doe zal ik eerst een half uur moeten gaan zoeken naar het exacte topic dat ik zoek! Daar heb ik geen zin in, ik wilde graag even persoonlijk mijn verhaal uitleggen en reactie daarop.
‘Dan plaaats je toch gewoon een reactie op zo’n topic? blablabla’
Owja alsof dit zin heeft, dan wordt je vervolgens gewoon genegeerd ofzo.

Wat is het probleem dat er meerdere topics over hetzelfde onderwerp bestaan? Is een forum niet bedoeld om gewoon je eigen verhaal kwijt te kunnen en (tot op zekere hoogte) te kunnen zeggen wat je wilt? Vrij land weten we nog.

Nu krijg ik vast een waarschuwing van Girlscene of wordt mijn account geblokkeerd ofzo. Maar daar help je niemand mee. Het is hetzelfde als je een boze klant in je winkel krijgt. Die wil je toch helpen met het probleem? Of ga je die gewoon je winkel uitzetten, zo van ‘doei’. ?

Mocht ik hier allemaal negatieve reacties op krijgen, dingen als dat ik normaal moet doen ofzo en niet zo moet zeuren en m’n mond moet houden, ook prima. Dagdagx.

Well ‘slotje’ you too.

Je snapt hopelijk wel dat het een zooitje wordt op girlscene met 30x hetzelfde topic als de moderators iedereen laat schrijven wat ie wil.
Het is bovendien écht gewoon niet nodig om zoveel dezelfde topics te hebben, omdat het dan overzichtelijk wordt en omdat iedereen over hetzelfde praat in verschillende topics. Zo schiet je er zelf ook niks mee op.

Als iedereen dubbele topics aanmaakt zal het hele forum denk ik zowat vastlopen. Maar met de zoekfunctie heb je gelijk in. Als ik de exacte titel van een topic intyp, staat dat topic pas op pagina 10 ofzo. Dus kan je eerst alles doorzoeken :’)

Maar het is niet moeilijk doen, dubbele topics mogen gewoon niet.

Ugh. Oke ik ben weer iets gekalmeerd.

Er wordt dus van mij verwacht dat ik eerst 300 topics ga doorzoeken om de juiste te vinden?

Please.

Dan doe je t toch niet. Het is onzin dat jij 300 topics door moet bladeren. Ik snap dat die zoek-functie niet helemaal klopt en dat dat frustrerend is, maar als iedereen topics zou gaan maken die op hetzelfde neerkomen, wordt het gewoon een grote zooi

sooooooow

jij hebt wel een attitude voor een girlscener snotneus met 50 berichten

dit

Wat kinderachtig is dit zeg, kom op.
Als er iemand moeilijk doet ben jij het trouwens wel, speciaal een topic maken om te klagen.

Je hebt twee opties: of je past je aan aan de regels, of je gaat weg. Hiermee maak je echt niks beter, als je zo gaat doen kun je beter direct voor optie twee gaan.

Echt he :")

Tja, in mijn wereld is dat niet zo belangrijk, het maakt je namelijk geen minder mens.

Dus laat die arrogantie maar achterwege, het feit dat je meer berichten hebt maakt je namelijk niet beter.

Danku.

En ik bied even mijn excuses aan voor mijn uitbarsting aan iedereen, dat was inderdaad niet nodig. Ik was gewoon even flink gefrustreerd.

Maar probeer even de kern ervan te zien oké?

xx

Arrogantie komt meer van jouw kant volgens mij.
Bovendien is het wél zo dat mensen met meer berichten hier al langer zijn en actiever zijn. Dus zij hebben hier wel meer ervaring mee.

Volgens mij heeft niemand dat beweerd van ons. Pas je gewoon aan (lees: zoekfunctie/Google gebruiken en niet gaan huilen als een mod je topic sluit) of ga weg.

Met andere woorden; Je bent gewoon te lui om heeel even iets meer moeite te doen om een topic te vinden waar jij je vraag kan stellen?

Ik hoopte op mensen die enigszins de kern er van zouden zien.
Helaas kreeg ik alleen wat ik verwachtte, en daar schiet ik niets mee op.
Ik had mijn excuses al aangeboden.
Jammer dit.

awel, dr is een zoekfunctie rechtsboven.

Het maakt je inderdaad niet minder mens, maar het is wel heel erg duidelijk dat jij niet bepaald een ervaren Girlscener bent. Prima dat je hier nog niet zo actief bent, maar dat betekent niet dat je je niet moet aanpassen aan de regels.
Het was minder moeite geweest om even “girlscene lange meisjes hoge hakken” te googelen dan dit topic aan te maken.

En het is inderdaad beter om de arrogantie achterwege te laten, maar die arrogantie komt niet van haar kant.

Het staat gewoon in de regels dat je eerst even moet kijken of er al een topic van bestaat. Het kan kloppen dat de zoekfunctie soms niet werkt.
Wat je dan doet is wat kernwoorden (in jouw geval: high heels) + girlscene intypt, en dan kom je vanzelf bij topics uit.

En daar kun je dan je reactie in plaatsen.

Deze regel is er, omdat het forum anders ontzettend traag wordt. Dit gebeurde vroegah (bij het vorige forum) nogal en daarom wordt daar bij het nieuwe forum wat strenger op gelet, zodat het nu een beetje opgeruimd blijft.

Forums draaien op een server en op een gegeven moment raakt die vol en wordt het slomer. En dat vindt niemand leuk.

Dus asjeblieft, stop met haten op de moderators, want die doen ook hun best hoor. Vrijwillig.
En hou je voortaan aan de regels, want ze zijn er niet voor niets. :slightly_smiling_face:

(en niet boos worden als dit topic straks wordt gesloten)

Oh, wij zien de kern prima hoor. De kern is dat mensen even moeten zoeken voor ze hun topics aanmaken, zodat een hoop gedoe voorkomen wordt.

En je biedt je excuses wel aan, maar daar moet je je dan ook naar gedragen.