lieve girlsceners,
ik weet niet waarom hij me dit aan heeft gedaan… en ik moet het allemaal nog zo erg tot me laten door komen omdat ik hem gewoon niet begrijp.
ik ben in maart in contact gekomen met een superleuke jongen, en hij vond mij ook leuk. ik had hem nog niet in real gezien (hij woont 14km verderop en ik ken hem via vrienden) we belden/smsten/msnden wel heel vaak. en we hebben ook een keertje afgesproken, ookal deden we niet veel het was toch gewoon heel fijn om bij hem te zijn.
we hadden goed contact en ik kon alles aan hem vertellen ookal had ik iets zelfs als ik m snachts zal bellen zal hij er geen moment over twijfelen om op te nemen. ik was gewoon zo blij dat ik hem kende!
toen ging ik op vakantie, 3 weken. hij was daarvoor 1 week op vakantie geweest dus had ik hem heel weinig gesproken, en toen ging ik op vakantie. op de dag dat ik weg ging kreeg ik een heel lief smsje met daarin ik zal elke dag aan je denken en als je terug komt wil ik je heel snel een knuffel komen geven! <3
ik vond het echt heel lief en ik smste hem regelmatig in de vakantie, maar hij smste maar niet meer terug. ook als ik even wifi had en tegen hem praatte/krabbede -geen reactie- ik maakte me zorgen dat er iets was maar toen zei hij een keer op msn (hij reageerde een keer!) dat ie het druk had en veel moest werken, en weg was ie weer…
ik maakte me er verder niet meer zo druk over, en smste hem nog wel als ik iets leuks had gedaan (geen reactie maar het idee dat ik wel aan hem dacht is misschien fijn voor hem dacht ik)
en toen kwam ik terug van vakantie, en ik sprak hem even op msn! hij zei dat ie het jammer vond dat alles zo verwaterde, en ik zei dat ik dat ook vond en hem miste. toen ik weg ging had ik eindelijk weer zo’n gevoel van ‘hij miste mij ook!’
helaas had ik hem die week weinig meer gesproken maar wel kleine gesprekjes omdat ik het zelf ook heel druk had.
en nu kom ik gisteren online, en staat er achter zijn naam (L)-naam meisje-
ik kreeg een halve hartaanval ofzo! ik was boos verdrietig en teleurgesteld tegelijk, de jongen die ik vertrouwde…
ik zei gelijk tegen hem ik dacht dat ik je kon vertrouwen!
en toen kwam het langste gesprek wat k ooit met hem gehad heb, we waren om 2 uur snachts nog bezig…
hij zei dingen als:
‘het ligt aan mij echt sorry wat heb ik je aangedaan!’
‘je bent zo speciaal voor mij ik kan je nooit uit mijn gedachten zetten…’
‘als jij niet gelukkig bent zal ik nooit gelukkig worden’
‘je bent veelste goed voor mij lieve heidi’
‘ik weet niet wat me bezielde toen ik je negeerde en daarom heb ik deze keuze gemaakt’
‘er was een tijd dat ik alles voor je zal doen, maar die is over nu’
‘je was zo belangerijk voor me en dat ben je nog steeds’
hij gaf zijn fouten allemaal toe en wilde dat ik gelukkig ben. ik brak.
waarom doet hij me dit aan als ie zo graag mij gelukkig wil zien en als ik zo speciaal voor hem ben!
hij heeft nu met een meisje die hij volgensmij nog maar heel even kent want ik heb haar nooit langs horen komen als hij het had over zijn vrienden kennisen of klasgenoten.
ik snap het gewoon niet! waarom!
wat moet ik nu doen? contact houden en kijken of we het kunnen uitpraten (want ik hou nog van hem wat ie ook deed…) of zal ik contact verbreken?
xxx’
pff, wat moeilijk…