Waarom doet ie dat nou!?

Heej,
Ik zit in groep 8 en het is heeel kinderachtig maar mijn leraar leest voor tijdens het lezen!
Dat is niet het probleem!
Deze boeken zijn dus egt niet fris,het volgende boek heet vrijen nou lkkr hoor ik heb het al een x gezegd maar hij doet er nix aan als hij dat boek nog 1 x pakt lopp ik met mijn vriendinnen de klas uit!
Weten jullie misschien waarom hij deze boeken pakt?

Haha nou aangezien wij jou leraar niet kennen, denk ik niet dat wij dat weten? :zipper_mouth_face:

Omdat hij vadsig is. Ik vind het zelf in ieder geval niet kunnen en de volgende keer moet je weggaan of je ouders er iets van laten zeggen.

Snap ik haha maar vinden jullie dat kunnen?

Hallo je moet toch iets over seks weten XD

Vind ik ook alleen misschien is het beter om dan gewoon seksuele voorlichtig te geven in plaats van boeken voor te lezen waar het toch niet duidelijk in uitgelegd wordt? xD

Nou misschien wil hij jullie op een ‘leuke’ mannier voorlichting geven ofzo haha

“Hij leest voor tijdens het lezen”.
Ben ik dom of is dit logisch?

Maargoed even OT:
Je moet toch iets weten over seks en voortplanting.

Hij leest voor tijdens het eten xD

Leest hij tijdens het eten zulke verhalen voor? :face_with_raised_eyebrow:

hahahah

ieuw wat een goor mannetje
ik zou ook meteen de klas uitlopen
(en desnoods naar de directeur van de school als hij nog meer vieze dingen doet)

Oke je zit in groep 8 … toen ik in groep 8 zat vond ik dit ook smerig maar stiekem wouw ik er alles over weten en kon niet stoppen met lachen. Die leraar is echt niet vies , hij is waarschijnlijk gewoon verplicht om dit boek aan jullie voor te lezen . Over een paar jaar denk je waarschijnlijk anders en ben je deze man dankbaar. Dan kun je alles wat je geleerd heb uit gaan voeren haha!

Ik weet denk ik welke boeken je bedoelt, en die boeken lazen wij ook allemaal op de basisschool hoor.
Ik vind jou reactie echt zo’n reactie van kinderen die op de basisschool zitten(je zit natuurlijk ook nog op de basisschool) Die vinden alles namelijk nog vies en iew etc.
Zet je er gewoon overheen joh.
Wat zou hij anders voor moeten gaan lezen? Jip en Janneke ofzo?

Voorlezen tijdens het lezen?

O srry is al verteld

Voorlichting?

Niet alles wat met aanraking te maken heeft is vies, en nee je bent niet stoer als je dan de klas uitloopt, hoe stoer het ook voelt.

ja,
doh - voorlezen?:stuck_out_tongue:
injezelf lezen en VOORmensen.

:slightly_smiling_face: x.