waarom doet hij zo?

hey meiden,

Ik heb nu 3 maanden een vriendje en we zien elkaar sws 1 x in de week.
De laatste tijd begint hij haast nooit op ping en als we praten, praat hij weinig maar wel alsof er niets aan de hand is.

Ook kan hij haast nooit afspreken en als ik vraag wanneer hij dan wel kan, zegt hij dat hij dat nog niet weet.

Als ik vraag van: wil je me wel eens zien ? zegt hij: ja tuurlijk.
MAAR WAAROM MERK IK DAAR NOOIT WAT VAN?
Ik bedoel, als je verliefd bent, wil je toch bij elkaar zijn en elkaar spreken?

Denken jullie dat er wat aan de hand is? of moet ik niet zo zeuren?

Je moet met hem gaan praten en hem vertellen hoe jij je voelt.

Je moet inderdaad met hem gaan praten en zeggen dat je het niet leuk vind dat er niets uit hem zelf komt, met praten dan. En dat je graag duidelijkheid wil wanneer je hem ziet.

Ik heb een half jaar een relatie gehad met iemand die bijna niet praatte, praat je zelf wel genoeg tegen hem? &dan bedoel ik niet via ping of iets dergelijks…

Jongens praten graag in het écht!
Ehm ja wat er precies aan de hand is, vraag het hem gewoon op een rustige manier. Hij zal het best begrijpen, maar ik kan ook niet in zijn hoofd kijken.

Maar denken jullie dan niet dat hij vind dat ik zeur?
En hoe moet ik dat vertellen?

Je kunt ook zelf even niks van je laten horen (heel moeilijk) en dan even afwachten of hij het iniatief neemt. Laat hem gewoon op die manier merken dat jij het niet leuk vind dat hij nooit kan, of dat in elk geval zegt. Kijken waneer hij dr zelf mee komt om af te spreken…

Nee, je moet toch gewoon kunnen zeggen wat je voelt?

Gewoon zeggen van is er misschien wat? Want ik merk dat je de laatste tijd niet meer zoveel uit jezelf praat en je bent ook niet echt duidelijk over het afspreken enzo en ik wil je wel heel erg graag zien enzo.

En dan kan je evt. nog wel zeggen ik hoop niet dat je het verkeerd oppakt want zo bedoel ik het niet !

Het is je vriendje… Je hoort hierover te kunnen praten, reageert hij alsof je zeurt, dan weet je zeker dat het niet helemaal lekker zit.

Je moet tegen hem zeggen hoe je je voelt.

heb precies hetzelfde als jou… :frowning_face: ik durf er ook niet elke keer over te beginnen bij 'm,want ik ben bang dat ik hem daarmee afschrik en een zeikwijf vind…

Je mag alles tegen hem zeggen! Daarvoor is het je vriend
dus ook wat je dwars zit
en misschien is het wel een type die iets stiller is
probeer er achter te komen wat het beste werkt voor jullie 2

Als je niet eerlijk kan zijn tegenover je vriend, dan moet je je afvragen of een relatie wel gaat werken. Zelfde geldt voor de TS.

Maar je kan niet van te voren weten hoe hij reageert, dus probeer het. Zijn reactie hoeft helemaal niet te zijn zoals je denkt.