Waarom doet hij zo?

Hallo,

Ik heb ongeveer een half jaar geleden een jongen leren kennen tijdens het uitgaan. In het begin smste we veel met elkaar. Hij smste altijd lieve dingen naar mij. Hij zei dat hij me lief vond en dat hij mij miste.
Op een gegeven moment besloten we een keer met elkaar af te spreken. Dat was hartstikke gezellig enzo. Daarna smste we weer veel met elkaar. Hij zei dat hij mij leuk vond enzo.

Daarna gingen we nog een keer afspreken. Maar sinds de tweede date; dan kijkt hij veel op zijn horloge hoe laat het is. En begint hij na een uur al aan mij te vragen hoe laat ik thuis moet zijn. Of hij begint uit z’n eigen kom het is al laat, ik ga je naar huis brengen. Terwijl ik er soms net een uurtje ben. Maar als ik dan weer thuis ben; dat begint hij uit z’n eigen te smsen dat hij mij nu alweer mist enzo. En uitkijkt naar de volgende afspraak. Ook vraagt hij dan uit zijn eigen, `wanneer gaan we weer afspreken?`

Daarna heb ik nog een paar keer met hem afgesproken. En iedere keer gaat het hetzelfde. Op de date probeert hij mij zo snel mogelijk weg te werken. Maar daarna komen weer de lieve smsjes. Ook is het zo dat hij soms zegt : `kan je morgen afspreken, ik wil je echt weer zien.` Dan geef ik aan dat het goed is. Maar dan opeens gaat hij afzeggen, met van die stomme smoesjes van ik kan niet komen want ben ziek enzo.

Maar mijn vraag is nu; Waarom doet hij zo tegen mij? Want als hij mij niks aan vindt, dan ga je toch niet iemand de hele dag door smsen, want hij begint altijd met smsen. Maar als hij me leuk vindt, wil hij toch ook zo lang mogelijk bij mij zijn. dus ik snap hem niet…

Thx voor het lezen!

Ik zou het gewoon VRAGEN.

Idd

Vraag het hem inderdaad?
Of misschien vindt hij je te “makkelijk”. Zeg jíj eens een afspraak af dan, kijken hoe hij dat vindt?

Ja gewoon vragen, het is idd een beetje raar.

uit is trouwens ‘vraagt uit zichzelf

Ik zou het ook vragen. Ik vind het maar een beetje raar.

Ja, ik ga het denk maar een keer vragen dan. Maar hoe vraag je zo iets?? Of vinden jullie trouwens dat ik maar helemaal met hem moet stoppen zeg maar. Niet meer echt reageren op z’n smsjes enzo. Want tijdens onze date lijkt het echt, of hij er echt niks aan vindt enzo.

misschien wil die gewoon aandacht. Bevestiging enzo. Maar gewoon vragen idd, anders weet je het nooit.

Ik zou gewoon op een date zeggen, gewoon een beetje als grapje. Zoiets van ben je me nu al zat? ofzo :wink: