Waarom doet hij zo?

Heyy meiden,
Ik was in november verliefd op een jongen. Maar ook echt best wel erg. ik heb hem dat in december gezegd. Hij was best wel verrast, maar heeft niet echt antwoord gegeven op mijn vraag. Na de kerstvakantie toen negeerde hij mij heel erg. Ik had me over mijn gevoel heen gezet en toen was het gevoel ver weg. Nog niet helemaal.
Ook omdat ik muziek les met hem heb, bleef het gevoel een beetje hangen. zo af en toe praten we dan wel eens. Maar, nu gaat ie op insta allemaal vriendinnen van mij volgen (terwijl hij mijn verzoek afwees). Ik weet niet of hij dit met opzet doet, maar belangrijker nog of ik me “aangevallen” moet voelen. Hebben jullie en idee en/of tips wat ik het beste kan doen??
Xx

Ik denk dat hij (onbewust) afstand tussen jullie creëert omdat hij waarschijnlijk niet hetzelfde voelt. Dus voel je niet aangevallen maar zie het juist als iets goeds en houdt die afstand om jezelf te ‘beschermen’ en over hem heen te komen :slightly_smiling_face:

Ik vind het wel vreemd dat hij vriendinnen van je volgt, als hij weet dat het vriendinnen van je zijn… Als ik jou was zou ik het gewoon negeren en vragen aan je vriendinnen om hem niet terug te volgen, als het echt vriendinnen van je zijn snappen ze wel dat je ook via hun niks met hem te maken wil hebben.

Ik ben het met je eens, ik bedoel waarom wijst hij jouw volgverzoek af maar volgt hij wel je vriendinnen?

Je hoeft niet gelijk alles op jezelf te betrekken. Misschien wil hij die meisjes gewoon volgen en zit er wel helemaal geen reden achter.
Als hij jou leuk vond dan had hij dit wel laten merken. Ik zou er niet teveel achter zoeken.
Je hebt twee opties: Of je zoekt contact met hem en probeert er iets van te maken
Of je laat het gaan

Ja klopt, het is raar. Omdat m’n gevoel voor hem nog niet helemaal weg is vind het ook moeilijk.

Ik denk dat hij gewoon niet verliefd op je is als hij toch je verzoek afwijst, wat stom dat jullie dan wel samen muziekles hebben en zo, lijkt me wel moeilijk om hem te vergeten dan!

Het ziet er idd uit dat hij niet hetzelfde voor jou voelt. Maar ik heb gemerkt dat jongens wel vaak afstandelijk doen dan als een meisje hem opeens leuk vindt, maar t niet wederzijds is. Ik denk dat hij heus niet jouw vriendinnen ging volgen op insta, met als intentie om jou lastig te vallen, want dat zou erg kinderachtig zijn. Wel jammer dat jullie samen muziekles hebben, maar als ik jou was, zou ik gewoon liefst geen contact meer met hem hebben. Ik weet dat het moeilijk gaat als jullie samen les hebben, dus praat alleen als t over de muzieklessen gaat ofzoiets, maar niks meer dan dat.

Voor jou lijkt het dat het met jou te maken heeft, omdat je hem nog leuk vindt. Ik denk dat hij er helemaal geen reden achter heeft dat hij jou vriendinnen gaat volgen, maar ik denk dat hij jou niet leuk vindt… Als je het echt zeker zou willen weten kun je het vragen, maar aan de manier waarop hij afstand creëert kun je het eigenlijk al wel zien.

sws praten we al niet erg veel. Maar ik zie hem iedere dag. En iedere dag vraagt hij ook naar mij over hoe het zit met het spelen (van piano). wel aardig, maar meer ist niet. :hammer: