Waarom doet hij zo?

Er zitten een paar jongens bij me in de klas die me de hele tijd plagen. Ik vind het zelf ook grappig hoor! dus niet dat ik het irritant vind. Ze pakken mijn tas af. Een van die jongens (niet die iemand waarover ik het ga hebben) duwt me bijna van de trap af. En ja sommige dingen zijn echt kinderachtig. Maar t maakt school wat grappiger. Maar nu is er een jongen waar ik soms ook van school terug naar huis mee fiets. (een van die jongens die mij plaagt) Hij doet stoer enzo en heeft het de hele tijd over iemand die hij inelkaar heeft geslagen, maar ook op die fiets plaagt hij me. Zoals vandaag

(hij kan supersnel fietsen, maar ik niet.) Dus hij raced in een keer vooruit en ik houd hem niet bij. Nou ik aan zijn fiets vasthouden en hij mijn handremmen indrukken zodat ik nog zachter ga. Ja tis wat kinderachtig maar we hebben het wel super gezellig. (soms met zn wiel in de lucht enzo) En als een van mijn vriendinnen dan voor de grap zegt als ze hoort dat we samen fietsen en ze zegt: Zozo, Gezellig hoor. Dan reageert hij daarop zoals jongens meestal doen.

Maar dit is nu het vaage: Op de fiets zei hij: Ik fiets alleen maar met je mee omdat ik anders alleen moet fietsen. Maar volgensmij was dat om me te plagen, want hij zei het niet serieus, en dan nog wil hij altijd heel snel gamen als hij thuis is dus dan lijkt mij dat hij liever snel alleen doorfietst.

Maar er is nog iets. Op school plaagt hij soms nog 2 meisjes enzo. Dus ik kan er geen duidelijke signalen uithalen. Wat denken jullie? x bedankt voor de moeite om dit te lezen alvast :flushed:

Dat het een kinderachtig persoon is die het leuk vindt om samen met je te fietsen. Je tas afpakken of je bijna van de trap afduwen is gewoon niet leuk. Straks lig je echt een keer beneden met wat gebroken. Ik denk niet dat je er meer van moet maken dan het is

Bedankt voor jullie reacties, Die jongens die me van de trap duwde was hij niet hoor. Dat was iemand anders :wink:

Klinkt echt als een ontzettend gezellige jongen ja…

in dit geval is het niet= jongens plagen is liefde vragen :hammer:

Hij doet stoer, hij plaagt/pest anderen en krijg er positieve aandacht op (zelfs door degene die geplaagd wordt= jij)
Waarom zou hij stoppen met mensen van de trap te duwen als het ‘grappig’ is en erom wordt gelachen?

Nee hij duwd niet mensen van de trap, dat was een van die andere jongens. En ik vind het zelf grappig dus het gaat niet richting pesten ofzo. Het is een beetje lol trappen

Ik vind het niet grappig?

Ik vind het niet grappig als iemand mijn tas afpakt of me van de trap gooit. Sorry.
Dat hij met je fietst maar zegt dat hij dat alleen doet omdat hij anders alleen moet fietsen kan natuurlijk wel voor de grap zijn en daar is niks mis mee, maar daar zou ik niet meteen wat achterzoeken.

Hoe oud ben je?

Ik denk dat het niet heel erg veel betekent eigenlijk.
Sowieso vind ik wat hij doet verder gaan dan plagen. Dat is gewoon lullig.

Ik stond jaren lang als enige meisje bij een groep jongens in de pauze. Die plaagde me ook. Alleen dat betekende niet gelijk dat ze meer bedoelde dan gewoon vrienden.

Ik heb ook zo iemand in mijn klas… Hij schopt en duwt mensen de hele tijd en dan gaan die meisjes helemaal giechelen en gillen enzo. Hij doet dit waarschijnlijk gewoon om je aandacht te trekken of omdat hij stoer wilt doen ofzo…

Dit, ik schat je nog wat jonger in namelijk